تاریخ انتشار۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب : 248434
امام جماعت مسجد حنفیه آق قلا:

دشمن با راه اندازی پروژه اسلام هراسی به دنبال کاهش نفوذ اسلام در جهان است

امام جماعت مسجد حنفیه آق قلا گفت: دشمن با راه اندازی پروژه اسلام هراسی به دنبال کاهش نفوذ و گسترش دین اسلام در جهان است.
دشمن با راه اندازی پروژه اسلام هراسی به دنبال کاهش نفوذ اسلام در جهان است
«آخوند جمال الدین توسلی» در گفت و گو با خبرنگار تقریب اظهار داشت: دشمنان اسلام با بهره گیری از فعالیت گروه های تندرو برای پیشبرد اهداف استکباری خود و تسلط بر منابع جهان اسلام برنامه ریزی می کنند.
 
به گفته وی؛ علمای اسلام نسبت به آنچه توسط جریانات تکفیری رخ می دهد سکوت نخواهند کرد و وظیفه دینی خود را در قبال جنایات تروریستی آنها انجام خواهند داد.
 
این روحانی اهل سنت گلستانی با اذعان بر اینکه خطر بزرگی به نام جریان­های تکفیری به شدت امت  اسلامی را تهدید می‌کند، گفت: برای دفع این بلیه بزرگ باید از همه اقدامات بهره جست، از بین بردن آنها فقط با وسایل و ابزارهای نظامی و نیز رویکرد سیاسی امکان پذیر نیست.
 
وی، ادامه داد: براي مقابله با گروه های تکفیری، تمام علمای شيعه و سنی بايد با يکديگر متحد شوند و در برابر این جريان تفرقه افکن ایستادگی نمایند.
 
آخوند توسلی با تاکید بر اینکه کسانی که اسلام را دین خشونت و کشتار معرفی می کنند از اهل سنت نیستند، گفت:  اين گروه اندك متعصب تکفیری كه همه را جز خودشان «مشرك» مى ‏پندارند و به همين دليل خون و مال آن‏ها را مباح مى ‏شمارند، نمايندگان اسلام واقعى نيستند.
 
وی، افزود: علمای اسلامی بايد اسلام شریف را كه دين محبت است به صورت واقعى‏ اش به جهانيان عرضه كنند تا مورد پذيرش همگان قرار گرفته و همچنان به سير خود در جهان ادامه داده و قلوب و افكار عالمیان را تسخير كند.
https://taghribnews.com/vdcc14qi02bq008.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی