تاریخ انتشار۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : 293830
نماینده ولی ‌فقیه در آذربایجان‌ غربی و امام جمعه ارومیه:

​شاه کلید پیروزی جمهوری اسلامی ایران پیروی از رهبری است

نماینده ولی ‌فقیه در آذربایجان‌ غربی و امام جمعه ارومیه گفت: شاه کلید پیروزی جمهوری اسلامی ایران پیروی از رهبری است.
​شاه کلید پیروزی جمهوری اسلامی ایران پیروی از رهبری است
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، حجت السلام و المسلمین سیدمهدی قریشی در ششمین جشنواره سراسری شعر یادمان ولایت در ارومیه، اظهار داشت: موضوع ولایت، اطاعت و پیروی از ولایت ‌فقیه در همه ادیان الهی از اهمیت بالایی برخوردار است لذا مردم باید رهبر جامعه را بشناسند و از ایشان اطاعت کنند.

وی افزود: چنانچه رهبر جامعه عادل باشد، جامعه و مردم آن کشور را به مسیر درستی هدایت می کند ولی رهبر اهل طاغوت، مردم را در مسیر نادرستی قرار می‌دهد.

امام جمعه ارومیه گفت: دشمنان جمهوری اسلامی از بدو انقلاب تاکنون در حال توطئه و طرح ریزی نقشه‌های شوم خود برای ضربه زدن به نهادهای امنیتی کشور و جایگاه ولایت ‌‌فقیه در ایران هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی نیز در این جشنواره گفت: با وجود توطئه دشمنان، مردم همیشه در صحنه همواره از ارزش‌های انقلاب و ولایت ‌فقیه حمایت کردند و پشتیبان رهبر و نظام هستند.

حجت‌الاسلام محمدباقر کریمی افزود: به برکت وجود ولایت ‌فقیه جمهوری اسلامی ایران همیشه سربلند و مقتدر بوده و با تدابیر و اندیشه‌های حکیمانه ولی فقیه تاکنون در برابر دشمنان سر تعظیم فرود نیاورده و با اقتدار به مسیر پر عزت خود ادامه داده است.

در ادامه برنامه نفرات برگزیده در دو بخش اصلی (ولایت و رهبری) و بخش جنبی (ایثار و شهادت، دفاع مقدس نماز، امر به معروف و نهی از منکر) با حضور مسؤولان استانی معرفی و تجلیل شدند.

در مجموع 342 اثر از 157 شاعر از استان‌های زنجان، اردبیل، آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، البرز، همدان و تهران به دبیرخانه این دوره از جشنواره ارسال شده بود که بر اساس نظر هیئت داوران در هر بخش رتبه های اول تا سوم انتخاب و تجلیل شدند.

وحید طلعت از ارومیه و عارف ساسانی از مراغه به طور مشترک به عنوان نفر اول، جمشید زرین از میاندوآب و مهناز ثامنی از تهران به طور مشترک به عنوان نفر دوم و ناصر دوستی و فرزانه نادی هر دو اهل زنجان به طور مشترک به عنوان نفر سوم بخش اصلی معرفی شدند.

در بخش جنبی غلام‌ رضا دانش‌افروز از ارومیه و جعفر قاسمی از سلماس به عنوان نفرات اول و دوم این دوره از جشنواره برگزیده شدند و نیز از بهرام اسدی اهل ارومیه به نمایندگی از هیئت داوران، یونس نصیرزاده از ارومیه به عنوان شاعر پیشکسوت و حجت اصغری کارمند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی به دلیل تلاش در ترویج فرهنگ نماز با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.
https://taghribnews.com/vdcc11qix2bqo48.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی