تاریخ انتشار۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 260845
عضو کمیته مرکزی فتح:

راه حل منطقه ای باید به اشغالگری رژیم اسرائیل پایان دهد

'محمد شتایی'، عضو کمیته مرکزی جنبش فتح و از معتمدان 'محمود عباس' رئیس حکومت خودگردان فلسطین گفت: تشکیلات خودگردان فلسطین از آن نوع راه حل منطقه ای برای مناقشه فلسطین - اسرائیل حمایت می کند که شروع پایان حاکمیت نظامی رژیم اسرائیل بر اراضی فلسطینی باشد.
راه حل منطقه ای باید به اشغالگری رژیم اسرائیل پایان دهد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شتایی در گفت وگو با روزنامه صهیونیستی جروزالم پست گفت: ما برای پذیرش آن نوع راه حل منطقه ای آماده ایم که به اشغالگری و درگیری با کشورهای عربی پایان دهد و روابط با کشورهای عرب و مسلمان را عادی سازد.
 
وی افزود: تشکیلات خودگردان فلسطین امیدوار است که 'دونالد ترامپ'، رئیس جمهوری آمریکا، دیدگاه های خود را درباره یک راه حل منطقه ای، پایان اشغالگری، عادی سازی رابطه با جهان عرب و اسلام و... به طور دقیق توضیح دهد؛ آرزوی 'بنیامین نتانیاهو' برای عادی سازی روابط و ارتباطات امنیتی با جهان عرب بدون پرداخت بهایی به اسم پایان اشغالگری، سناریویی است که یک راه حل نیست و محکوم به شکست است.
 
اتحادیه عرب در سال 2002 اولین راه حل منطقه ای را برای مناقشه اسرائیل - فلسطین ارایه کرد. این راه حل خواستار تشکیل کشور فلسطین بر مبنای مرزهای پیش از 1967 است.
 
 
https://taghribnews.com/vdcc0xqip2bqe48.ala2.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی