تاریخ انتشار۲۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب : 171141

دیدار دبیر کل مجمع جهانی تقریب با حضرت آیت الله نوری همدانی

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب تاکید کرد: غربیها به خوبی دریافته اند که برای مقابله با دین اسلام بهترین راه ایجاد تفرقه است و در این عرصه از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده اند.
دیدار دبیر کل مجمع جهانی تقریب با حضرت آیت الله نوری همدانی
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی امروز ضمن دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی و تشکر از ایشان به منظور حضور در همایش پایان نامه های تقریبی ،یک دوره از کتب چاپ شده توسط مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی را به ایشان اهدا کرد.

آیت‌الله محسن اراکی، مقابله با جریانهای تفرقه انگیز، تهاجمات و فتنه های دشمن را در عرصه تقریب مذاهب از مهمترین اهداف این مجمع برشمرد و با بیان اینکه دشمن سرمایه گذاری وسیعی را در زمینه ایجاد تفرقه بین مسلمین و به خصوص ۲ مذهب شیعه و سنی انجام داده است، افزود: غربیها به خوبی دریافته اند که برای مقابله با دین اسلام بهترین راه ایجاد تفرقه است و در این عرصه از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده اند.

آیت الله محسن اراکی با اشاره به برنامه های ضد دینی و تفرقه انگیز دشمنان در دورترین نقطه جهان مانند جزایر موریتانی و روستا های دور افتاده افریقا اظهارداشت: این برنامه ها بیانگر این حقیقت است که دشمن به راحتی از این عرصه عقب نشینی نخواهد کرد.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب موضوع تفرقه بین شیعه و سنی و حمایت از ترویج گروهای افراطی را از مهمترین اولویت برنامه های غربی- صهیونیستی در جامعه اسلامی عنوان کرد و افزود:گروهای افراطی کسانی بوده اند که درحوادث اخیر غزه نقش بسزایی در حمایت از کشتار بیرحمانه مردم فلسطین بدست اسرائیل و حمله به کمک های بشر دوستانه ایران داشته اند .

آیت الله اراکی در پایان گفت: غربیها با تحریک روحیه ستیزه جویانه و حس خصومت دراین نوع گروه ها ، آنها را ترغیب به ریختن خون مسلمانان کرده بودند و به آنها القاء کرده اندکه ریختن خون آنان حلال است.




https://taghribnews.com/vdcc0sqss2bqms8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی