تاریخ انتشار۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۸:۰۶
کد مطلب : 191446

تاکید حماس بر گسترش دامنه تحریم رژیم صهیونیستی در غرب

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" بر لزوم گسترش دامنه تحریم رژیم صهیونیستی در کشورهای اروپایی و امریکایی تاکید کرد.
تاکید حماس بر گسترش دامنه تحریم رژیم صهیونیستی در غرب
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "عزت رشق" خواستار گسترش دامنه جنبش تحریم رژیم صهیونیستی "BDS" در اروپا و آمریکا به منظور انزوای بین المللی این رژیم و مجازات آن به سبب ارتکاب جنایت های ضد بشری علیه ملت فلسطین شد.
 
وی همچنین از درخواست شوراهای دانشجویی دانشگاه های آمریکا برای تحریم شرکت هایی که در ادامه اشغالگری رژیم صهیونیستی در فلسطین شریک هستند، استقبال کرد.
 
این در حالی است که در ادامه موج تحریم روز افزون رژیم صهیونیستی در اروپا و آمریکا طی سال های اخیر، ده ها شورای دانشجویی در دانشگاه ها و دانشکده های آمریکا خواستار عدم سرمایه گذاری و تحریم شرکت هایی شدند که به تداوم اشغالگری رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین کمک می کنند.
 
این تحرکات در چارچوب کمپین تحریم رژیم صهیونیستی "BDS" که طی سال های اخیر گسترش بی سابقه ای در اروپا و آمریکا داشته، انجام می گیرد، کما اینکه شوراها و انجمن های دانشجویی در دانشگاه های آمریکا و اروپا در تلاش برای اعمال فشار بیشتر بر رژیم صهیونیستی هستند.
 

 
https://taghribnews.com/vdcc0sqse2bqo08.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی