>> برگزاری نخستين نشست نظریه پردازی در دانشگاه مذاهب اسلامی با موضوع وحدت اسلامی | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۹:۴۴
کد مطلب : 171943

برگزاری نخستين نشست نظریه پردازی در دانشگاه مذاهب اسلامی با موضوع وحدت اسلامی

نخستين نشست از سلسله نشست‌های نظریه پردازی با موضوع "وحدت اسلامی از منظر نظریه‌های همگرایی در روابط بین الملل" در دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار می شود.
برگزاری نخستين نشست نظریه پردازی در دانشگاه مذاهب اسلامی با موضوع وحدت اسلامی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی، در این دوره از برگزاری این نشست که با سخنرانی "دکتر سید جلال دهقانی فیروزآبادی" معاون سیاسی و حقوقی مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی و استاد روابط بین الملل دانشگاه علامه طباطبایی، سوم آبان ماه آینده در سالن همایش‌ شهید ماموستا شیخ الاسلام برگزار می‌شود.

اهم محورهای مورد بحث در نخستین نشست نظریه پردازی در دانشگاه مذاهب اسلامی که با موضوع "وحدت اسلامی از منظر نظریه‌های همگرایی در روابط بین الملل" انجام خواهد شد، "ارائه‌ی نمایی کلی از نظریه‌های همگرایی در روابط بین الملل"، "رويكرد اسلام به نظم بين المللي"، "ماهیت وحدت اسلامی با توجه به نظریات همگرایی"، "غایت وحدت اسلامی با توجه به نظریات همگرایی"، "فرایند وحدت اسلامی با توجه به نظریات همگرایی راهبردها" و "راهكارها و ابزار وحدت اسلامی با توجه به نظریات همگرایی" مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین دبیر این نشست، سید محمد حسین علم الهدی، دانشجوی دکترای علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی خواهند بود.

سلسله نشست‌های نظریه پردازی که از سوی معاونت پژوهشی دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار می شود قرار است ماهانه موضوعات مختلف در حوزه‌های اسلامی را با حضور اساتید و دانشجویان و صاحب‌نظران مورد بررسی قرار دهند.

بدینوسیله دانشگاه مذاهب اسلامی از تمامی اساتید و دانشجویان و صاحب‌نظران دعوت می‌نماید تا در این نشست که قرار است روز شنبه ۳ آبان ماه در ساعت ۱۰ صبح در سالن همایش ماموستا شیخ الاسلام دانشگاه برگزار شود به آدرس تهران - فلسطین جنوبی - خیابان شهید روانمهر - پلاک ۳ مراجعه نمایند.
https://taghribnews.com/vdcc0sqs12bqmo8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی