تاریخ انتشار۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۹:۱۳
کد مطلب : 251746
رئیس مجمع علمای شیعه پاکستان:

وهابیهای تکفیری منفورترین مردم پاکستان‌اند

رئیس مجمع علمای شیعه پاکستان در نشست مشترک علمای شیعه و اھل سنت، اسلام را دین معتدل عنوان کرد و گفت: وھابی ھای تکفیری و افراطی منفورترین مردم پاکستان اند.
وهابیهای تکفیری منفورترین مردم پاکستان‌اند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام "عارف حسین واحدی" رئیس مجمع علمای شیعه پاکستان، در نشست مشترک علمای شیعه و اھل سنت، پاکستان را به مبارزہ با افکار تکفیری، تندروی، افراطی گری و تروریستی تأکید کرد.

وی با بیان این که مردم به اھداف واقعی وھابیت در پاکستان پی بردہ اند، ابراز داشت: وھابیت جز رنج و مصبیت، انفجار و کشتار چیز دیگری به مردم این سرزمین ندادہ است.

رئیس مجمع علمای شیعه پاکستان با اشارہ به این که شعله ‌ور کردن اختلافات مذھبی و قبیله‌ای مهمترین ابزار تکفیری‌ها در پاکستان است، تأکید کرد: حجت الاسلام و المسلمین "سید ساجد علی نقوی" رھبر شیعیان پاکستان با تلاش مستمر و نشست ھای دوستانه با علمای اھل سنت توطئه تکفیری ھا را به ناکامی روبرو کرد.

وی با بیان این که وھابی‌ھای تکفیری در بین مردم منطقه جھنگ جایگاھی ندارند، ابراز داشت: جھنگ به مرکز اتحاد اسلامی تبدیل شدہ است و این نتیجه تلاش ھای مستمر حجت الاسلام و المسلمین سید ساجد علی نقوی است.

حجت الاسلام واحدی با اشارہ به این که دشمن با شعله ور کردن اختلافات مذھبی قصد تضعیف اسلام و کشور را دارد تصریح کرد: شیعه قربانی ھای زیادی در راہ تقویت اتحاد اسلامی در پاکستان تقدیم کردہ است و ما نمی گذاریم خون عزیزان ما ھدر برود.
 
 
https://taghribnews.com/vdcc0sqie2bqpm8.ala2.html
مرجع : رسا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی