تاریخ انتشار۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : 221046
معاون دبيرکل حزب الله لبنان؛

آزادي مناطق نبل و الزهرا پیروزی بزرگ است

شیخ نعیم قاسم: پس از اين پيروزي انتظار داشتيم شاهد استقبال برخي کشورها از اين اتفاق باشيم ولي آنها ناراحت شدند زيرا تکفيري ها يکي از مواضع مهم خود را از دست دادند.
آزادي مناطق نبل و الزهرا پیروزی بزرگ است
معاون دبيرکل حزب الله لبنان از آزادي مناطق نبل و الزهرا در سوريه استقبال کرد و آن را پيروزي بزرگي دانست و افزود مخالفان سوري هرقدر تعلل کنند، ضعيف تر سر ميز مذاکره حاضر خواهند شد.

شيخ نعيم قاسم  در مراسم هفتمين روز درگذشت شيخ سلمان الخليل در حاره حريک آزادي مناطق محاصره شده نبل و الزهراء در سوريه را که باعث آزادي حدود هفتاد هزار نفر از افراد از مرگ شد، دستاوردي بزرگ دانست و به همه مجاهدان قهرمان ارتش سوريه و نيروهاي مقاومت و همه کساني که در آزادي اين مناطق نقش داشتند تبريک گفت. 

وي گفت «پس از اين پيروزي انتظار داشتيم شاهد استقبال برخي کشورها از اين اتفاق باشيم ولي آنها ناراحت شدند زيرا تکفيري ها يکي از مواضع مهم خود را از دست دادند.» 

شيخ قاسم افزود: انشاءالله پيروزي ها در سوريه يکي پس از ديگري ادامه خواهد يافت و بازگشت به عقب در کار نخواهد بود و مخالفان سوري نيز هر قدر فرصت بيشتري را از دست بدهند، به همان اندازه ضعيف تر سر ميز مذاکرات حاضر خواهند شد به همين سبب بهتر است قبل از آن که فرصت از دست برود عجله کنند زيرا هيچ راه حلي به جز راه حل سياسي براي سوريه وجود ندارد و کساني که به دنبال درگيري بودند نتايج آن را ديدند.  

شيخ قاسم افزود: دستاوردهاي ما در سوريه، لبنان و مقاومت را در امان نگه داشت. اين حرف ها را با دلايل علمي مي زنيم.
https://taghribnews.com/vdcc0sqie2bqix8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی