تاریخ انتشار۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : 245842

انتقاد امام جمعه نجف از بیانیه شورای همکاری خلیج فارس

امام جمعه نجف اشرف از بیانیه شورای همکاری خلیج فارس علیه بسیج مردمی عراق به شدت انتقاد کرد و خطاب به این شورا گفت که به جای این مسائل از حمایت داعش و جبهه النصره دست بردارید.
انتقاد امام جمعه نجف از بیانیه شورای همکاری خلیج فارس
حجت الاسلام شیخ صدر الدین قبانچی، امام جمعه نجف اشرف در خطبه‎های نماز جمعه این هفته که در حسینیه فاطمه کبری (س) برگزار شد، بیانیه شورای همکاری خلیج فارس مبنی بر کشتار مردم از سوی بسیج مردمی را به شدت محکوم کرد و گفت: بسیج مردمی به نیابت از همه کشورها به مبارزه با تروریسم برخواسته است و این بیانیه ها به مثابه اتهام واهی و نادیده گرفتن حقایق است.به گزارش رسا، وی افزود: شورای همکاری خلیج فارس به جای پرداختن به چنین مسائلی به فکر کسر بودجه اعضای این شورا که به مبلغ 153 میلیارد دلار رسیده باشد و در برابر برخی از کشورهای عضو که به یاری داعش و جبهه النصره می پردازند، ایستادگی کند.
امام جمعه نجف تاکید کرد: همه ما امیدواریم که شورای همکاری خلیج فارس با انصاف و دقت واقعیت و رویدادهای عراق را مورد بررسی قرار دهد.
وی از نقش قهرمانانه برخی جوانان مومن عراقی در ناکام ساختن کنفرانس بعثی‎ها که با اموال یکی از کشورهای عربی در ژنو با هدف ضربه زدن به بسیج مردمی تشکیل شده بود، تمجید کرد و گفت: این جوانان عراقی توانستند نشست حامیان صدام دیکتاتور سابق و بعثی‎ها را بی نتیجه کنند و پرچم بسیج مردمی را در آنجا بالا ببرند.
حجت الاسلام قبانچی با بیان اینکه ما نسبت به آزادسازی موصل خوشبین هستیم بیان داشت: پرونده امنیتی عراق با پیشرفت در استان موصل و آزاسازی منطقه «الشرقاط» کامل‎تر شده است. نیروهای مسلح برای پاکسازی سایر مناطق اشغالی از لوث تروریسم در آمادگی کامل به سر می‎برند و به زودی استان موصل به طور کامل آزاد می‎شود.

 
https://taghribnews.com/vdcc0pqii2bq048.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی