تاریخ انتشار۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۹:۴۰
کد مطلب : 289448
امام جمعه موقت بوکان:

​تشکیل امت واحده اسلامی به معنای پایان قدرت استکبار است

تنا - استان آذربایجان غربی
امام جمعه موقت بوکان گفت: تشکیل امت واحده اسلامی به معنای پایان قدرت نظام استکباری به سردمداری آمریکا و همپیمانانش است.
​تشکیل امت واحده اسلامی به معنای پایان قدرت استکبار است
ماموستا ملا عباس احمدی در گفتگو با خبرنگار تقریب در ارومیه اظهار داشت: بصیرت‌افزایی و وحدت امت واحده اسلامی تنها راهکار اساسی خنثی‌سازی توطئه‌های نظام استکبار جهانی و دشمنان است.

وی با بیان اینکه ایجاد امت واحده اسلامی دستور الهی است، افزود: علما و نخبگان با انجام وظیفه در بحث بصیرت افزایی و وحدت بخشی بین مسلمانان با ایجاد امت واحده اجازه نخواهند داد دشمنان اسلام اتحاد بین مسلمانان را از بین ببرند.

امام جمعه موقت بوکان با اشاره به اینکه ملت ایران در چهار دهه اخیر سخت‌ترین فشارها و جنگ و تحریم را تحمل کرده‌اند و قطعا مقابل زورگویی‌های دشمنان خواهند ایستاد، ادامه داد: آمریکا و استکبار جهانی در طول حیات انقلاب اسلامی همواره ایران را تهدید کرده اند ولی مردم با اتحاد و پیروی از خط رهبری در برابر تهدیدات دشمنان سرخم نکردند و در همه زمینه های علمی و اجتماعی پیشرفت کردند.

احمدی با بیان اینکه گزافه‌گویی‌ها، تهدیدهای ترامپ و تحریم‌های آمریکایی‌ها هیچ تاثیری بر پیشرفت ‌های ایران نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: تهدید و توهین به ملت ایران در حد رئیس جمهور آمریکا نیست و مردم ایران با تمدن و ظرفیت غنی کشور در برابر تحریم ها و حتی نقض برجام خواهند ایستاد.

وی اذعان کرد: امیدواریم ملت ایران همانند همیشه پشتیبان نظام اسلامی باشند تا در برابر دشمنان مقاومت کنند، وحدت، اتحاد و یکدلی داشته باشند چراکه در اینصورت توطئه ‌های آنها خنثی می‌ شود.

امام جمعه موقت بوکان با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌ روزی سپاه پاسداران و همه نیروهای مسلح خاطر‌نشان کرد: سپاه پاسداران در برابر همه تهدیدات دشمنان مقتدرانه ایستادگی کرده و این امنیت و آسایش را برای مردم ایجاد کرده‌اند و باید ترامپ بداند که تمام ملت ایران همیشه پشتیبان سپاه بوده و هستند.
https://taghribnews.com/vdcc0oqi42bq408.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی