تاریخ انتشار۱۳ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 187342

اعلام آمادگی مردم عراق برای حمایت از مردم یمن

مردم عراق با برگزاری راهپیمایی گسترده در بغداد، ضمن اعلام همبستگی با مردم یمن برای رفتن به این کشور و مقابله با حمله سعودی- صهیونیستی - آمریکایی اعلام آمادگی کردند.
اعلام آمادگی مردم عراق برای حمایت از مردم یمن
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "کاظم الصیادی" نماینده دولت قانون در پارلمان عراق با اشاره به راهپیمایی چهارشنبه   مردم عراق گفت: این راهپیمایی با هدف اعلام آمادگی به منظور کمک به ملت یمن و ایستادگی در کنار آنان در برابر حملات ظالمانه سعودی - آمریکایی برگزار شد.

این نماینده پارلمان عراق با محکوم کردن حمله سعودی-صهیونیستی-آمریکایی علیه ملت یمن تاکیدکرد: سه ضلع مثلث رژیم صهیونیستی، عربستان و آمریکا در تلاش برای ضربه زدن و هدف قراردادن خواست و اراده ملتهای عربی هستند که این بار این توطئه شان را علیه ملت یمن به اجرا در آورده اند اما ملت یمن با یکپارچگی و وحدتشان این توطئه و همچنین دسیسه فتنه  طایفه ای را خنثی خواهند کرد.

الصیادی افزود: ملت عراق و دیگر ملل مشتاق به آزادی و استقلال، همبستگی شان را با ملت یمن و تایید انقلاب آنان را تا به پایان رسیدن حکومت مستبدان اعلام کرده اند.

نماینده پارلمان عراق در ادامه تصریح کرد: عربستان و ائتلاف شومش که چشم دیدن پیروزی ملت یمن را ندارند، ارتش برخی کشورها را با خود همراه کرده اند و با حمایت مالی فراوان این کشورها را برای پیوستن به این ائتلاف تشویق می کنند.

در راهپیمایی دیروز مردم عراق گروههای مقاومت اسلامی نیز حضورداشتند و با مردم و انقلاب یمن ابراز همدردی و حملات عربستان و حامیانش را به این کشور محکوم کردند.
https://taghribnews.com/vdcc0mqsi2bq418.ala2.html
مرجع : اسلام تایمز
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی