تاریخ انتشار۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : 192742
نماینده پارلمان لبنان:

مقاومت ضربات جبران ناپذیری به تكفيريها وارد كرد

عضو فراكسيون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان تاكيد كرد: خوشبختانه مقاومت توانست به جای دفاع از خود به پایگاه های تکفیریها در قلمون حمله و ضربات جبران ناپذیری را به آنان وارد کند.
مقاومت ضربات جبران ناپذیری به تكفيريها وارد كرد
به گزارش خبرگزاری تقريب(تنا)، سید "نواف الموسوی" با اشاره به برنامه گروه‌های تکفیری برای حمله به لبنان پس از پایان فصل سرما، گفت: عملیات پیش دستانه حزب الله مانع از حمله گروه‌های تکفیری به شهرهای لبنان شد.
 
وی با انتقاد از بی توجهی برخی سیاستمداران لبنانی به تهدیدهای تکفیری‌ برای لبنان، افزود: برخی در حالی خطر تکفیری‌ها برای لبنان و منطقه را نادیده می‌گیرند که روز به روز این تهدید فزاینده می‌شود. اینگونه افراد باید نسبت به اندیشه و مواضع سیاسی خود تجدید نظر کنند.
 
الموسوی گفت: ملت لبنان با هر گرایش سیاسی و مذهبی حقیقت اتفاقات سوریه، عراق، پاکستان، افغانستان و قطیف عربستان را دیده اند و نمی‌توان آنان را فریب داد. اگر تکفیری‌ها بتوانند به لبنان نفوذ پیدا کنند بی‌شک همان جنایت ها را در لبنان مرتکب می‌شوند.
 
این نماینده پارلمان لبنان همه مردم لبنان را هدف ماشین های بمب گذاری شده و حملات انتحاری دانست و اظهارداشت: که اگر حزب الله در القصیر و قلمون با تکفیری‌ها نمی‌جنگید امروز وضعیت لبنان به کلی متفاوت با وضعیت امروز بود.
 
https://taghribnews.com/vdcc0iqsi2bqom8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی