تاریخ انتشار۳۱ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : 46634

برگزاری دوره آموزش بانکداری اسلامی در بانک مرکزی لبنان

یک دوره آموزشی تحت عنوان" صنعت بانکداری اسلامی" توسط آکادمی آماده سازی و آموزش لبنان با همکاری بانک مرکزی این کشور برگزار شد.
برگزاری دوره آموزش بانکداری اسلامی در بانک مرکزی لبنان
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از (cibafi) ، در این نشست آموزشی "محمد جبری" مدیر آکادمی آماده سازی و آموزش لبنان ضمن تأکید بر اهمیت نقش بانکداری اسلامی خواستار استقرار کامل نظام بانکداری اسلامی در این کشور شد.

همچنین در این نشست "رائد شرف‌الدين" معاون بانک مرکزی لبنان از تعهد این بانك برای توسعه بانکداری اسلامی در لبنان و ارائه برنامه‌های آموزشی توسط اين بانک برای كاركنان خود با هدف آشنايی با ساختارهای بانکداری و صنعت مالی اسلامی خبر داد.

شرف‌الدين در پايان با تأكيد بر اينكه از آغاز بحران اقتصادی در سال ۲۰۰۸ كشورهای بسياری به سمت نظام بانكداری اسلامی روی آورده‌اند، به وجود برخی موانع و فشارهای قانونی كه مانع از توسعه اقتصاد اسلامی در سطحی وسيع‌تر در بازارهای منطقه‌ای می‌شود، اشاره كرد.

همچنین "دکتر سمیر الشاعر" یکی از مدیران خانه سرمایه گذاری عربی نیز گفت: صنعت بانکداری اسلامی یکی از بخش های مهم اقتصاد اسلامی است که باید تلاش ها برای گسترش آن بیشتر افزایش یابد.
https://taghribnews.com/vdcc0eq0.2bqe18laa2.html
مرجع : cibafi
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی