تاریخ انتشار۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب : 218545

هلاکت بیش از ۷۰ تروریست و مفتی داعش در عراق

نیروهای عراقی در عملیات آزادسازی روستای "تل کصیبه" در استان صلاح الدین، خسارتهای سنگینی به گروه تروریستی داعش وارد کردند.
هلاکت بیش از ۷۰ تروریست و مفتی داعش در عراق
به گزارش  خبرگزاری تقریب(تنا)، "هادی العامری" رئیس سازمان بدر عراق از یورش گسترده تروریست های تکفیری داعش به منطقه استراتژیک "تل کصیبه" واقع در استان صلاح الدین خبر داد.

وی  اعلام کرد: تروریست های داعش با به کارگیری ۶۰ خودروی نظامی و ۶ خودروی بمب گذاری شده، عملیات پیچیده ای را برای سیطره بر "تل کصیبه" ترتیب داده بودند.

رئیس سازمان بدر عراق ادامه داد: با همت نظامیان ارتش عراق، نیروهای مردمی و دستگاه مبارزه با تروریسم نه تنها از نفوذ تکفیریها به تل کصیبه جلوگیری شد، بلکه همه مهاجمان به هلاکت رسیدند و یا زخمی شدند.

العامری با بیان اینکه در عملیات خثی سازی یورش تکفیریها به تل کصیبه بیش از ۷۰ تکفیری کشته و ۱۵۰ نفر زخمی شدند، افزود: کاری کردیم که یورش تکفیریها به این منطقه به لکه ننگی بر پیشانی آنها تبدیل شود.

سرتیپ ستاد "مجید الفتلاوی" فرمانده لشکر هشتم ارتش عراق هم اعلام کرد: نیروهای این کشور، روز گذشته توانستند، دو منطقه "البوخلیفه" و "البو محل" را به صورت کامل از وجود تروریستها آزاد کنند، این دو منطقه در مجاورت منطقه "البو غانم" در شرق رمادی مرکز استان الانبار قرار دارند.

نیروهای عراقی همچنین عملیات گسترده‌ای را برای پاکسازی دو منطقه در شرق رمادی آغاز کردند که هدف از آن پاکسازی دو منطقه "السجاریه" و "جوبیه" است.

خبردیگر اینکه، ستاد رسانه جنگ درعراق امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروی هوایی ارتش پس از دریافت اطلاعاتی دقیق، عملیاتی را علیه مواضع داعش درمنطقه "المحمدی" انجام داد که براثر آن یک تروریست تحت تعقیب به نام "احمد جاسم حمادی البیلاوی" که مفتی این گروه تروریستی در این منطقه بود، به همراه هشت نفر از همراهانش به هلاکت رسید.
https://taghribnews.com/vdcc04qip2bqsp8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی