تاریخ انتشار۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۹
کد مطلب : 167677

تأکید بر حمایت همگانی از ارتش لبنان برای مقابله تروریستهای تکفیری

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت لبنان تأکید کرد: رئیس جمهوری می خواهیم که به کشور و مردم و ارتش و مقاومت آن ایمان داشته باشد و حامی ارتش در دفاع از میهن باشد.
تأکید بر حمایت همگانی از ارتش لبنان برای مقابله تروریستهای تکفیری
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،" حسین الموسوی" عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت لبنان، در سی و ششمین سالروز ربوده شدن امام موسی صدر طی سخنانی در مرکز فرهنگی امام خمینی بعلبک تصریح کرد: امام موسی صدر پرچم امام حسین(ع) را با خود حمل و در مسیر آن تلاش کرد، مقاومت را تأسیس کرد و به تأسیس جامعه مقاوم فراخواند و انسان محور فعالیت و حرکت وی به حساب می آمد.

وی در ادامه افزود: امروز شاهد بدترین شکل تروریسم از طرف داعش و همدستان آن هستیم، داعش صهیونیستی دیگر است، آنها مردم را ذبح می کنند و کلیساها و مساجد و دیرها و مقبره ها را تخریب می کنند، اما نمی توانند ما را بترسانند چرا که باطل دوره ای دارد و این حق و اصحاب حقیقت هستد که در نهایت پیروز خواهند شد.

موسوی از مقاومت و فداکاریهای ارتش لبنان در منطقه عرسال و در رویارویی با تروریستهای تکفیری قدردانی کرد و گفت: این یک جنگ انسانی در رویارویی با داعش است که سعی در بدنام کردن اسلام در عراق و سوریه و کل دنیا دارند.

وی در ادامه خواستار اتحاد همگانی و اخلاص در برابر امت و میهن و حمایت از ارتش لبنان بر ضد تروریستهای تکفیری شد.

موسوی در پایان تأکید کرد: خواستار رئیس جمهوری هستیم که به این کشور و مردم و ارتش و مقاومت آن ایمان داشته باشد و حامی ارتش در دفاع از میهن ما لبنان باشد.
https://taghribnews.com/vdcbzzb8zrhb00p.uiur.html
مرجع : النشرة
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی