تاریخ انتشار۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۹
کد مطلب : 193173
امام جمعه سنندج:

ایران امن ترین کشور منطقه است/وحدت مهمترین مؤلفه در برابر توطئه های دشمنان اسلام است

امام جمعه سنندج بر مشارکت و همدلی همه اقشار مختلف مردم در راستای حراست از شاخص‌های امنیت و آرامش و حفظ وحدت و انسجام در جامعه تأکید کرد.
ایران امن ترین کشور منطقه است/وحدت مهمترین مؤلفه در برابر توطئه های دشمنان اسلام است
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، "ماموستا عبدالرحمن خدایی" در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار داشت: هم ‌اکنون به برکت استقرار نظام اسلامی در ایران شاهد توسعه و تعالی روزافزون کشور در عرصه‌ های مختلف هستیم و در این مسیر نیز تلاش‌ ها و خدمات نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی بسیار مهم و قابل تقدیر است.

وی با تبریک هفته تجلیل از خدمات و تلاش‌ های سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات افزود: در سایه همدلی و مشارکت بین مردم و نیروهای نظامی و انتظامی در کشور شاهد برقراری امنیتی پایدار هستیم.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه ‌های نماز جمعه این هفته به برگزاری همایش علمی تخصصی شمیم شافع ویژه کنگره ملی امام شافعی(رض) در سنندج اشاره کرد و گفت: این برنامه مهم علمی و تخصصی خوشبختانه با مشارکت گسترده علما، اندیشمندان و نخبگان کشوری در سنندج برگزار شد و امید است این برنامه ‌ها با قوت و گستردگی هرچه بیشتر تداوم داشته باشد.

ماموستا خدایی افزود: تنها راه مقابله با توطئه‌ های دشمنان حفظ وحدت و انسجام در بین اقوام و مذاهب اسلامی است.

وی در ادامه خطبه‌ های نماز جمعه این هفته نیز بر هوشیاری  و بصیرت روزافزون مسلمانان در برابر توطئه‌ های دشمنان تأکید کرد و گفت:  وحدت مهمترین مؤلفه در برابر توطئه های دشمنان اسلام است.

امام جمعه سنندج در پایان سخنان خود به احکام و مستحبات ماه مبارک شعبان اشاره کرد و گفت: در این ماه مبارک شاهد تغییر قبله مسلمین و چندین ایام مبارک دیگر از جمله شب برات و نیمه شعبان هستیم که برای همه مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی دارای جایگاه والایی است.

ماموستا خدایی افزود: انتظار می ‌رود آداب، سنن و احکام این ماه مبارک توسط مسلمانان مدنظر قرار گیرد و برای پاسداشت این ایام تلاش‌ها منسجم شود.
 
 
https://taghribnews.com/vdcbzfb8frhb98p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی