تاریخ انتشار۲۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۳
کد مطلب : 284776
فرماندار شهرستان آق قلا:

اهل سنت شهدای کربلا را از بالاترین شهدای تاریخ اسلام می دانند

تنا-استان گلستان
فرماندار شهرستان آق قلا، گفت: شهدای والامقام دشت کربلا در نزد اهل سنت از بالاترین شهدای تاریخ اسلام محسوب می شوند.
اهل سنت شهدای کربلا را از بالاترین شهدای تاریخ اسلام می دانند
به گزارش خبرگزاری تقریب از گلستان، «امانگلدی ضمیر» امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا با حضور ائمه جمعه و جماعات و مدیران دستگاه های اجرایی با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار کرد: امام حسین و امام حسن(ع) نور چشمان رسول الله (ص) و «سالار جوانان اهل جنت» هستند و هر هفته در خطبه های نماز جمعه اهل سنت از حسنین و فاطمه زهرا (سلام الله علیها) به نیکی یاد می شود.

به گفته وی؛ بر ماست که با الگوگیری از کسی که نورعین پیامبر مکرم اسلام و حضرت فاطمه (س) است و واقعه کربلا، دل را در مسیر قیام تاریخی آن امام همام قرار دهیم.

وي با اذعان بر اینکه دفاع مقدس رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان و بیانگر ایستادگی و مقاومت رزمندگان اسلام است، تصریح کرد: به برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان، امروز از امنیت و آرامش خوبی در کشور برخوردار هستیم.

وی، افزود: باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری های این عزیزان باشیم و با یادآوری تلاش رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزش ها و دستاوردهای جنگ تحمیلی باید کاری کنیم که ارزش های اسلامی در این هفته نمود بیشتری داشته باشد.

ضمیر، خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع را بالاترین
خدمت دانست و گفت: فقط خدمت به مردم برای ما ماندگار خواهد بود، مسئولیت توفیق و امانت الهی است و از مدیران دستگاه های اجرایی می خواهیم با همت، جدیت، عمل بر اساس وظیفه و توکل بر خداوند متعال در مسیر خدمت بیشتر گام بردارند.

وی، ادامه داد: کسب رضایت خداوند و مردم، معیار ارزیابی کارهای اجرایی مسئولان است.

فرماندار شهرستان آق قلا با اعلام اینکه همدلی و همکاری خوبی بین مجموعه مدیران و کارکنان ادارات شهرستان حاکم است، ابراز کرد:  شهرستان آق قلا یکی از شهرستان های بسیار خوب در ارزیابی و عملکرد توسط دستگاه های نظارتی استان است.

وی، افزود: ضروری است مدیران دستگاه های اجرایی، افراد بازنشسته را که گنجینه های ارزشمند جامعه هستند به نحو شایسته ای تکریم نمایند.

 37 مبلغ تقریبی در محرم در شهرستان ساماندهی شدند

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان آق قلا نیز در این جلسه، گفت: برای ایام محرم 37 روحانی مبلغ تقریبی برای شهرستان ساماندهی شدند.

حجت‌ الاسلام میر قربان حسینی زیدی اظهار کرد: 12 نفر از این مبلغان تقریبی از حوزه علمیه قم می آیند و در روستاهای بخش وشمگیر مستقر می شوند.

به گفته وی؛ محرم و امام حسین (ع) شیعه و سنی ندارد و همه مسلمین به ایشان ارادت خاصی دارند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان آق قلا، خاطر نشان کرد: ادارات سطح شهرستان در ایام محرم مخصوصا در روزهای تاسوعا و عاشورا مکان ها و مسیرهای عزاداری و دسته روی را به نحو شایسته ای پوشش دهند.
 
https://taghribnews.com/vdcbzab50rhbwzp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی