>> تحکیم وحدت و انسجام از آرزوهای بزرگ همه ماست | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۲۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : 169279
مولوی عبدالحمید:

تحکیم وحدت و انسجام از آرزوهای بزرگ همه ماست

امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت: تحکیم وحدت و انسجام از آرزوهای بزرگ همه ماست و آرزو داریم که دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی ایران در برنامه های تفرقه افکنانه خودشان موفق نشوند و این برادری بیش از پیش مستحکم شود.
تحکیم وحدت و انسجام از آرزوهای بزرگ همه ماست
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) از سیستان و بلوچستان، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی در خطبه های نمازجمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان اظهار داشت: داشتن نگاه ملی، به ویژه برای دولتمردان و مسوولان ، بسیار مهم و حیاتی است و سیاستمداران یک مملکت زمانی می توانند موفق باشند که نگاه ملی داشته باشند.
خطیب جمعه اهل سنت زاهدان تاکید کرد: نگاه مساوی و یکسان به آحاد ملت به پایداری نظام و تقویت هر سیستم حکومتی می انجامد و الحمدلله نظام جمهوری اسلامی نیز یک نظام مردمی و برخواسته از آرای مردم است.
مدیر دارالعلوم مکی اهل سنت زاهدان افزود: سیستان و بلوچستان متشکل از اقوام و مذاهبی است که قرون متمادی در کنار یکدیگر برادروار زندگی کرده اند، اما در بین انها افرادی هستند که برای رسیدن به منافع خویش می خواهند احساسات مردم را تحریک کنند البته مردم استان مردم فهیمی هستند و مدیریت استان نیز مدیریتی هوشیار است.
وی ادامه داد: تحکیم وحدت و انسجام از آرزوهای بزرگ همه ماست و آرزو داریم که دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی ایران در برنامه های تفرقه افکنانه خودشان موفق نشوند و این برادری بیش از پیش مستحکم شود.
وی با اشاره به اهمیت امنیت مرزها،گفت:از همه مردم درخواست دارم که از هیچ کوششی در جهت ایجاد امنیت مرزها و امنیت منطقه دریغ نورزند، زیرا وحدت ملی و امنیت پایدار موجب توسعه استان و پیشرفت دین و دنیای ما خواهد شد.
به گزارش تقریب، امام جمعه اهل سنت زاهدان، سرمایه گذاری در زمینه تولیدات صنعتی و سنتی و ایجاد کار و اشتغال را از موارد بسیار مهم در استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد که باید مورد توجه مسوولان متولی امر قرار گیرد.

مولوی عبدالحمید در پایان با اشاره به هفته دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت و تبریک این هفته به نیروهای مسلح و همه ملت ایران، از رشادتهای نیروهای مسلح و تمام کسانی که در مسیر دفاع از تمامیت ارضی کشور و میهن اسلامی ایران قربانی داده اند قدردانی کرد.
https://taghribnews.com/vdcbz9b89rhb05p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی