تاریخ انتشار۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 299473
حجت الاسلام صدیقی در خطبه های نماز جمعه:

زوال اسرائیل قطعی و غیرقابل انکار خواهد بود/ کشورهای اسلامی به صدور قطعنامه بسنده نکنند و همه به میدان بیایند

خطیب نماز جمعه تهران گفت:با تشکیل حیدریون، زینبیون، فاطمیون، نجبا و نیروهای مقاومت مردمی در منطقه، یک حلقه مستحکم نظامی و دفاعی بوجود آمده است.
زوال اسرائیل قطعی و غیرقابل انکار خواهد بود/ کشورهای اسلامی به صدور قطعنامه بسنده نکنند و همه به میدان بیایند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام کاظم صدیقی در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران که در مصلی تهران برگزار شد در خصوص تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس اظهار داشت: این یک مسئله سابقه دار است و پیشتر از این هم کنگره آمریکا تصویب کرد که قدس شریف پایتخت اسرائیل باشد اما روسای جمهور آمریکا بنا به ملاحظاتی این قانون را عملی نکردند.
 
وی افزود: روسای جمهور پیشین آمریکا از لحاظ ماهیت همچون ترامپ بودند با این تفاوت که ترامپ یک وحشی بدون نقاب است و آنها وحشی هایی با پوششی مخملی بودند و به همین دلیل بود که آنها نظر کنگره را که خلاف قطعنامه سازمان ملل بود را عملی نکردند.
 
خطیب نماز جمعه تهران گفت: ترامپ منافع و سیاست را نمی فهمد و موجود عجیب و غریبی است و به همین دلیل است که این حرف خطرناک را مطرح کرده است. 
 
امام جمعه موقت تهران افزود: ما که خدا را قبول داریم و ربوبیت الهی را عزیز و حکیم می دانیم، معتقدیم که انقلاب ما بر اساس دستورات الهی بوده و ما در خط خداوند در حال حرکت بوده و هستیم و همواره دست غیب را همراه خود و مقاومت در دوران انقلاب، جنگ تحمیلی، سالهای ۷۷ و ۸۸ و در دیگر مقاطع این دوران دیده ایم.
 
صدیقی با بیان اینکه امروز هم شاهدیم که آنهایی که داعش را ساخته بودند که حصار امنی برای اسرائیل ایجاد کنند به هدف شوم خود نرسیده اند، ادامه داد: این توطئه آنها باعث شد که نفوذ نظامی، سیاسی و فرهنگی ما در تمام منطقه بیشتر شود که این هم یکی از امدادهای غیبی بود.
 
وی گفت: با تشکیل حیدریون، زینبیون، فاطمیون، نجبا و نیروهای مقاومت مردمی در منطقه، یک حلقه مستحکم نظامی و دفاعی بوجود آمده که بر اساس این می توانیم بگوییم زوال اسرائیل به همین زودی قطعی و غیرقابل انکار خواهد بود.
 
خطیب نماز جمعه تهران افزود: یکی از اهداف شوم جبهه استکبار این بود که کشورهای اسلامی را مشغول خود نگهدارند تا مسئله فلسطین از جایگاه مسئله اول جهان اسلام به حاشیه رانده شده که البته تا حدودی هم موفق بودند اما این حرف ابلهانه ترامپ باعث شد که عکس العمل جهان اسلام را در پی داشته باشد و مردم فلسطین انتفاضه سوم را شکل دهند.
 
امام جمعه موقت تهران گفت: در پی این حرف ترامپ بود که سازمان همکاری اسلامی تشکیل جلسه داد، شورای امنیت نشست اضطراری برقرار کرد و بار دیگر انزوای بین المللی آمریکا رقم خورد چرا که حتی همپیمانان غربی آمریکا هم این مسئله را رد کردند.
 
صدیقی اظهار داشت: اینها همه از امدادهای غیبی هست که دشمنان هر کاری که می کنند تا به ما ضربه بزنند به خودشان باز می گردد و ما قوی تر و آنها ضعیف تر می شوند.
 
وی با بیان اینکه رهبری انقلاب چندین مرتبه تاکید کردند که مردم فلسطین باید مسلح شوند تا بتوانند مقاومت مسلحانه خود را ادامه بدهند، تصریح کرد: کشورهای اسلامی به صدور قطعنامه بسنده نکنند و همه به میدان بیایند.
 
خطیب نماز جمعه تهران گفت: کشورهای اسلامی خوب است به توصیه ابرمرد عرب سیدحسن نصرالله که گفته بود خوب است که کشورهای اسلامی سفارتخانه های آمریکا را تعطیل کنند و سفرای آمریکا را در آن کشورها احضار و به آنها شدیدا اعتراض داشته باشند عمل کنند.
 
امام جمعه موقت تهران در خصوص تداوم بحران یمن در منطقه هم بیان داشت: با از بین رفتن علی عبدالله صالح که یک مهره خائن در دست عربستان و امارات بود مردم یمن منسجم تر شدند و امید آن می رود که رژیم سفاک و کودک کش سعودی که نه مسلمان است و نه عرب، به همین زودی به سزای عمل خود برسد.
 
https://taghribnews.com/vdcbz9b5frhb9ap.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی