تاریخ انتشار۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : 291273
//ويژه نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاريها//(70)

رسالت رسانه، نشان دادن راه درست و امن است/مجمع تقریب در پیشبرد اهداف خود موفق عمل کرده است

تنا – اختصاصی
مشاور سازمان اوقاف و امور خیریه: 38 سال سربلندی و سرافرازی و پیروزی کشورمان، حاصل تعامل و وحدت یکپارچگی همه مذاهب بوده است.
رسالت رسانه، نشان دادن راه درست و امن است/مجمع تقریب در پیشبرد اهداف خود موفق عمل کرده است
حجت الاسلام و المسلمین روح الله بیگی نائب رئیس سابق کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و مشاور سازمان اوقاف و امور خیریه، که در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها در غرفه خبرگزاری  تقریب حضور یافته بود، گفت: رسانه یک پل ارتباطی بین نه فقط مردم و مسؤولین بلکه پل ارتباطی  بین همه اقشار و همه گروهها با یکدیگر است و طبیعتا پل ارتباطی بسیار بلند و بزرگی بین مذاهب  و مکاتب می تواند باشد.

بیگی تأکید کرد: رسالتی که نشریات بر عهده دارند این است که راه راست  و امن را به ما نشان دهند.

وی با اشاره به رسالت مهم خبرگزاری تقریب در نزدیک ساختن ساختن مذاهب به یکدیگر، گفت: مجمع تقریب مذاهب تا به حال،  هم در زمان آیت الله تسخیری و هم در زمان آیت الله اراکی از موفقیتهای چشم گیری برخوردار بوده است.

حجت الاسلام بیگی خاطر نشان کرد: اگر چنانچه در ایران اسلامی 38 سال سربلندی و سرافرازی و پیروزی را شاهد بوده ایم، در سایه تعامل و وحدت یکپارچگی همه مذاهب بوده است؛ هم شیعه و هم اهل سنت در کشور شهید دارند و دیگر مذاهب و مسالک در کشور نیز در خدمت نظام و انقلاب بوده و هستند.

وی تأکید کرد که همه اینها نشان می دهد که مجمع تقریب مذاهب موفقیتهای بسیاری در پیشبرد اهداف خود داشته و امیدوارم موفقتر هم بشود.

گفتگو و تنظیم: زهرا غلامی
 
https://taghribnews.com/vdcbz8b5frhb95p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی