تاریخ انتشار۲۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : 293488

حضور امام جمعه پاوه و روحانيون اهل سنت در مناطق زلزله زده كرمانشاه

امام جمعه پاوه و جمعي از روحانيون اهل سنت كرمانشاه و كردستان با حضور در مناطق زلزله زده در شهرهاي ازگله، ثلاث باباجاني، سرپل ذهاب، قصر شيرين و روستاهاي اين مناطق با افراد آسيب ديده إبراز هم دردي كردند.
حضور امام جمعه پاوه و روحانيون اهل سنت در مناطق زلزله زده كرمانشاه
به گزارش خبرنگار تقريب از سرپل ذهاب، ماموستا قادر قادري در جمع مردم شهر ازگله كه در مركز آسيب هاي زلزله ديشب قرار دارد با اعلام هم دردي همه مردم ايران با خانواده هاي داغدار سانحه ديدگان اظهار كرد: مشيت الهي بر اين امر بوده و بايد در همه حال ايمان و توكل خويش را به خداوند متعال حفظ و تقويت نماييم. 

مردم شهر ازگله نيز در اين ديدار خواستار كمك رساني به بازماندگان شدند و خواستار پيگيري سريع مسئولان براي رفع نياز فوري خانواده هاي آسيب ديده به آب شرب و مواد غذايي و وسائل گرمايشي شدند.

كاروان روحانيون اهل سنت در ادامه اين بازديد با حضور در مسجد شهر ازگله همراه مردم و روحانيون نماز جماعت را به امامت ماموستا قادري اقامه كردند و روانه روستاهاي أطراف اين شهر شدند و در هر كدام از اين روستا نماز ميت را براي افراد متوفي اقامه كرده و به بازماندگان دلداري مي دادند.

گفتني است علاوه بر حضور گسترده جوانان و بزرگان طوائف اهل سنت كه از نخستين ساعات وقوع زلزله در مناطق آسيب ديده حضور دارند روحانيون و ماموستاهاي اهل سنت نيز در تقويت روحيه مردم آسيب ديده و كمك به امورات ديني آن ها نقش مهمي را إيفا كرده اند.
https://taghribnews.com/vdcbwfb5wrhb9ap.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی