تاریخ انتشار۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۸:۰۰
کد مطلب : 164382
عبدالرضا عزیزی:

سران کشورهای اسلامی که در برابر جنایات صهیونیست ها سکوت کرده اند، خائن هستند

تنا- اختصاصی
نماینده شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امسال روز قدس با سال های گذشته بسیار متفاوت است، خاطرنشان کرد: در روزی که مراسم روز قدس برگزار می شود، اسرائیل غاصب، هولوکاست بزرگی در فلسطین ایجادکرده و با بمباران از دریا و هوا و زمین، مردم مظلوم فلسطین، اعم از کودک و پیر و جوان و نظامی و غیر نظامی را می کشد.
سران کشورهای اسلامی که در برابر جنایات صهیونیست ها سکوت کرده اند، خائن هستند
عبدالرضا عزیزی در گفت و گو با خبرنگار تقریب(تنا) گفت: این اقدام رژیم صهیونیستی تفاوتی با کشتار هیتلر نداشته و شاید بسیار بدتر از آن هم باشد. تأسف بارتر اینکه آمریکا، آلمان و انگلیس هم از جنایت های اسرائیل دفاع می کنند و این ثابت می کند که دم زدن آنها از دفاع از حقوق بشر، شعاری بیش نیست.

وی همچنین افزود: درعمل همه اینها غاصب و ظالم هستند و همه همان راهی را می روند که هیتلر رفت. در ظاهر هیتلر را محکوم می کنند اما در عمل افکار نژادپرستانه او را دنبال می کنند. خود رژیم صهیونیستی جنگ را شروع کرده، بعد ادعا می کند که ما در دفاع از خود مردم فلسطین را بمباران می کنیم.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سران کشورهای اسلامی که در برابر جنایات صهیونیست ها سکوت کرده اند، خائن هستند، تصریح کرد: یمن، عربستان، قطر، امارات، بحرین، کویت، مصر همه نوکر آمریکا بوده و تخت و تاجشان برایشان مهمتر از مردم فلسطین وحتی مردم خودشان است.

وی داعش و گروه های تکفیری را ساخته و پرداخته سیا و موساد دانست و گفت: داعش که تفکر نیل تا فرات را دارد هم شاخه ای از همین اسرائیلی هاست. آنها همان نقشه های اسرائیل را دنبال می کنند.

وی در پایان تاکید کرد: نه تنها در ایران بلکه در سایر نقاط جهان نیز حضور گسترده مردم در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین بسیار مؤثر خواهد بود. در روزجهانی قدس نه تنها مسلمانان که غیر مسلمانان هم علیه اسرائیل فریاد خواهند کشید.
https://taghribnews.com/vdcbwab85rhb0fp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی