تاریخ انتشار۱ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۸:۲۹
کد مطلب : 242484
رییس مجمع علمای اهل تسنن عراق:

عربستان درپی مصادره اسلام است

تنا
رییس مجمع علمای اهل تسنن عراق با انتقاد از اقدامات عربستان در کشورهای منطقه خاطرنشان ساخت که این کشور با حمایت از داعش درپی مصادره اسلام است.
عربستان درپی مصادره اسلام است
به گزارش البحرین الیوم، شیخ خالد الملا، رییس مجمع علمای اهل تسنن عراق، در همایش بین المللی حمایت از مردم یمن که در لندن برگزار شد، عربستان را به حمایت از جریان تروریستی داعش در مصادره اسلام متهم کرد.
وی از نقش عربستان در کشورهای منطقه به شدت انتقاد کرد و گفت: متاسفانه عربستان نقش منفی در منطقه ایفا می‎کند.
رییس تجمع علمای اهل تسنن عراق تصریح کرد: خلبانان مسلمان عربستان با یورش به یک کشور اسلامی، کودکان و زنان و کهنسالان بی‎گناه یمن را به خاک و خون می‎کشند.

نخستین کنفرانس بین المللی حمایت از مردم یمن با هدف آشکار ساختن جنایات آل سعود و اعلام وضعیت وخیم انسانی در این کشور جنگ زده، در روزهای شنبه و یکشنبه در لندن برگزار شد.
در این کنفرانس فعالان حقوق بشر و حقوقدانان و شخصیتهای سیاسی از کشورهای هلند، کانادا، آلمان، اسپانیا و ایتالیا ، ایران و نمایندگانی از پنج سازمان حقوق بشر شرکت کردند.
هدف از برگزاری این کنفرانس نشان دادن وضعیت وخیم انسانی و اقتصادی یمن و آثار ناشی از تهاجم عربستان سعودی علیه یمن به سراسر جهان است.
 فعالان و شخصیتها در این کنفرانس بر نقش عربستان در پنهان کردن وقایع  یمن از طریق برخی رسانه های مغرض به منظور ترویج اهداف این جنگ تاکید کردند.
شرکت کنندگان در این کنفرانس همچنین بر ضرورت حمایت از مردم یمن و پایان دادن به محاصره این کشور و احترام گذاشتن به خواسته های این ملت تاکید کردند.
https://taghribnews.com/vdcbw5b5arhbaap.uiur.html
مرجع : رسا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی