تاریخ انتشار۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب : 186784
امام جمعه سنندج:

امپراتوری رسانه ‌ای صهیونیست ‌ها به دنبال تغییر ارزش‌ های اسلامی و تسلط بر مسلمانان است

امام جمعه سنندج گفت: امپراتوری رسانه ‌ای صهیونیست ‌ها به دنبال تغییر ارزش‌ های اسلامی و تسلط بر مسلمانان بوده و باید نسبت به توطئه ‌های گسترده رسانه ‌ای و تبلیغاتی کشورهای غربی هوشیارتر باشیم.
امپراتوری رسانه ‌ای صهیونیست ‌ها به دنبال تغییر ارزش‌ های اسلامی و تسلط بر مسلمانان است
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، ماموستا عبدالرحمن خدایی ظهر در خطبه‌ های نماز جمعه این هفته، سال نو شمسی را به همه ایرانیان تبریک گفت و اظهار داشت: امید است در سایه همدلی و همکاری بین مردم و مسئولان شاهد ایرانی مقتدر در تمامی عرصه ها باشیم.

وی افزود: وحدت و انسجام بین اقوام و مذاهب اسلامی بزرگترین سرمایه برای مسلمانان بوده و باید همیشه از این نعمت بزرگ الهی محافظت کنیم.

ماموستا خدایی خاطر نشان کرد: باید به این مهم توجه کرد که صهیونیسم دشمن بشریت بوده و هیچ‌ گاه دوست ‌دار مسلمانان نبوده و نخواهد بود لذا توجه به اتحاد و انسجام بین اقوام و مذاهب اسلامی و حفاظت از ارزش ‌ها و آیین‌ های دینی و فرهنگی باید در اولویت باشد.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: بسیاری از خبرگزاری‌ ها و روزنامه ‌های معتبر دنیا را افراد یهودی و با تفکرات صهیونیستی پایه‌ گذاری  کرده ‌اند  و هم ‌اکنون خبرگزاری‌ ها، روزنامه‌ ها، شبکه‌ های خبری و انتشارات معتبر دنیا در کشورهای مختلف توسط صهیونیست‌ ها اداره می ‌شوند و سرمایه ‌گذاران اصلی این رسانه ‌ها را افراد یهودی تشکیل می‌ دهند.

ماموستا خدایی خاطر نشان کرد: باید به این مهم توجه جدی کرد که امپراتوری رسانه ‌ای صهیونیست ‌ها به دنبال تغییر ارزش ‌های اسلامی و استیلای فکری و فرهنگی بر مسلمانان و آزادی‌ خواهان دنیاست.

وی افزود: متأسفانه هم ‌اکنون در بسیاری از کشورهای اسلامی منطقه به دلیل توطئه ‌های رسانه‌ ای و تبلیغاتی دشمنان اسلام شاهد جنگ و خونریزی هستیم و در این میان نیز تنها مسلمانان آسیب می ‌بینند.

وی خاطرنشان کرد: امپراتوری رسانه‌ ای غرب به سرکردگی صهیونیسم جهانی با اشاعه منکرات به دنبال ترویج بی‌ بندوباری، القای پوچی و سستی در بین جوانان مسلمان بوده و ضرورت بصیرت و آگاهی در برابر این توطئه ها بیش از گذشته احساس می ‌شود.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: بسیاری از شبکه ‌های ماهواره‌ای زیر نظر صهیونیست ‌ها اداره می‌شوند و شبکه‌ های دروغ‌ پراکنی آمریکا، انگلیس و فرانسه و خبرگزاری ‌های معتبر این کشورها نیز با هدایت صهیونیست ‌ها برای تخریب ارزش ‌های دینی و باورهای فرهنگی مسلمانان تلاش می ‌کنند.
 
https://taghribnews.com/vdcbw0b8arhbwzp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی