تاریخ انتشار۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : 297358
//ویژه کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی//(92)

وجود جریانهای انحرافی به علت انحراف از توحید است

دلیل تشکیل جریانهای انحرافی همگی به خاطر انحراف از توحید است و راه جلوگیری از آن رفتن ادیان به سمت توحید است.
وجود جریانهای انحرافی به علت انحراف از توحید است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، پروفسور محمت گورمز رئیس سازمان دیانت ترکیه در سی ویکمین کنفرانس بین المللی وحدت ضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص)گفت:دین اسلام و تمدن اسلامی در دشوارترین دوران خود به سر می برد نخستین دوره از این دوران سخت دوره فتنه ودر زمان مرگ عثمان جنگهای جمل و صفین است و دومین دوره از این دوره سخت در زمان جنگهای صلیبی است .
 
 وی ادامه داد: سومین دوره در زمان استعمار است و اکنون ما در دوره چهارم هستیم و لازمه استقامت در این دوران یکپارچگی امت اسلامی است و خداوند مسلمانان را از تفرفه برحذر داشته است. 
 
پروفسورگورمز با اشاره به جریانهای انحرافی که اکنون در سطح جهان شاهد آن هستیم عنوان کرد:دلیل تشکیل این جریانهای انحرافی همگی به خاطر انحراف از توحید است و باید برای جلوگیری از این انحراف همه مسلمانان و حتی سایر ادیان به سمت توحید که همانا وحدانیت خداوند است بروند و مانند دانه های تسبیح در کنار هم باشند. 
 
رییس سازمان دیانت اسلامی ترکیه در پایان سخنان خود در خصوص مسئولیت مسلمانان نسبت به یکدیگر خاطر نشان کرد: بر اساس آماری که در دست داریم ما 150 میلیون یتیم و 60 میلیون نفر معلول از حوادث لیبی،سوریه و عراق داریم که ایجاب می کند مسلمانان در این خصوص نسبت به این افراد مسئولیت پذیرباشند.

 
https://taghribnews.com/vdcbszb5wrhb9fp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی