تاریخ انتشار۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : 195450

هلاکت 124 تروریست داعش/ اعدام دهها نفر در شهر موصل

در عملیات ارتش و نیروهای مردمی عراق 124 تروریست داعش به هلاکت رسیدند. تروریستهای داعش 25 نفر را به اتهام جاسوسی برای دولت عراق اعدام کردند.
هلاکت 124 تروریست داعش/ اعدام دهها نفر در شهر موصل
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، وزارت دفاع عراق، روزگذشته در بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای ارتش و مردمی عراق با حمایت جنگنده های نیروی هوایی این کشور در سه استان انبار، صلاح الدین و کرکوک در مجموع 124 تروریست را به هلاکت رساندند.

در عملیات نیروهای ارتش عراق در الرمادی، ساختمانی که داعش از آن به عنوان دادگاه استفاده می کرد، تخریب شد.
 نیروی هوایی عراق یک انبار اسلحه و مهمات و همچنین تجهیزات نظامی و مواد شیمیایی را نیز در منطقه حصیبه در الرمادی منهدم کرد.

"شلال الحلبوسی" عضو شورای استان الانبار گفت: نیروهای امنیتی عراقی با هدف ایجاد مانع در کمک رسانی به داعش، مناطق تحت کنترل این گروه را محاصره کرده‌اند و آماده دریافت دستور حیدرالعبادی، نخست وزیر عراق برای آغاز عملیات آزادسازی الرمادی و الفلوجه هستند.

خبر دیگر از عراق اینکه، داعش در روزهای پنج شنبه و جمعه حدود 25 نفر را به اتهام جاسوسی برای دولت عراق و نیروهای پیشمرگه و نیروهای ائتلاف بین المللی اعدام کرد.

این گروه تروریستی همچنین برگزاری مراسم و بازی های مشهور در ماه رمضان را در موصل منع کرده و در مقابل در نشریه های محلی از برگزاری مسابقات کشتی و سوارکاری خبرداده است .

به گفته اهالی موصل، هدف داعش از این اقدام شناسایی نوجوانان نیرومند و توانا برای جذب در این گروه تروریستی است.
 
https://taghribnews.com/vdcbssb8grhb9ap.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی