تاریخ انتشار۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۹:۰۴
کد مطلب : 174958

وزرای خارجه شورای همکاری خلیح فارس جنایت های صهیونیستها را محکوم کردند

وزیران امور خارجه شورای همکاری خلیج فارس در پایان نشست روز سه شنبه در دوحه قطر با انتشار بیانیه ای ادامه حملات و اشغالگریهای رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطین را محکوم کردند.
وزرای خارجه شورای همکاری خلیح فارس جنایت های صهیونیستها را محکوم کردند
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از خبرگزاری آلمان، نشست وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس به منظور فراهم کردن مقدمات نشست سران این شورا در روزهای ۹ و ۱۰ دسامبر ( ۱۸ و ۱۹ آذر ) به ریاست خالد بن محمد العطیه وزیر امور خارجه قطر دیروز در دوحه برگزار شد .

وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس با انتشار بیانیه ای ادامه حملات و جنایت های رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطین ، اقدامات این رژیم برای تغییر بافت جمعیتی و جغرافیایی شهر بیت المقدس، توسعه شهرک سازی در کرانه باختری رود اردن، بازداشت خودسرانه و مجازات جمعی مردم فلسطین در اراضی اشغالی فلسطین را به شدت محکوم کردند.

آنان همچنین تشدید حملات وحشیانه و هدفمند ارتش و صهیونیست های تندرو به بیت المقدس و مسجد الاقصی با هدف تقسیم زمانی و مکانی این مکان مقدس و یهودی سازی شهر بیت المقدس را مردود دانستند .

وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس از جامعه جهانی و سازمان های بین المللی مسئول خواستند با تشدید فشار ها بر اسرائیل، این رژیم را به توقف اقدامات خصمانه و ظالمانه علیه فلسطینی ها وادار کنند.

وزرای خارجه تاکید کردند اقدامات اسرائیل علیه فلسطینی ها و اراضی آنان نقض آشکار قوانین بین المللی و ارزش های انسانی است و جامعه جهانی باید از تلاش ها در حمایت از آرمان مردم فلسطین به ویژه از پیش نویس قطعنامه پیشنهادی اعراب در شورای امنیت برای پایان اشغالگری اسرائیل در اراضی سال ۱۹۶۷ پشتیبانی کنند.
https://taghribnews.com/vdcbsab8wrhbz9p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی