تاریخ انتشار۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۴
کد مطلب : 272652
ائمه جمعه آذربایجان غربی تاکید کردند

وحدت؛ تنها راه نجات قدس/ احیای حق مظلومان تنها با اتحاد مسلمانان میسر می شود

ائمه جمعه اهل سنت آذربایجان غربی تنها راه نجات قدس و سایر مظلومان کشورهای اسلامی را وحدت و انسجام بین مسلمانان عنوان و تاکید کردند تا نابودی اسرائیل ایستادگی خواهند کرد.
وحدت؛ تنها راه نجات قدس/ احیای حق مظلومان تنها با اتحاد مسلمانان میسر می شود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تقریب از ارومیه، امام جمعه پیرانشهر گفت: تنها راه نجات قدس "اتحاد مسلمانان" و "تقویت مقاومت اسلامی" است.

ماموستا مصطفی محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: مسلمانان اسلام را به عنوان کاملترین دین، قرآن کریم را به عنوان عالی ترین برنامه زندگی و نفت را به عنوان برنده ترین سلاح روز و نبض اقتصاد جهان در اختیار دارند لذا باید متحد باشند چرا که با تفرق و اختلاف ضعیف می شوند و دشمن بر آنها غلبه می کند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی برای ایجاد تفرقه در سرزمین های اشغالی اعلام موجودیت کرده است که مستکبران نیز حامی این رژیم غاصب هستند.

امام جمعه پیرانشهر تاکید کرد: فلسطینی ها مظلوم ترین ملت جهان هستند و بر مسلمانان لازم است از مظلومان حمایت کنند و به فریاد آنها برسند.

حمایت از قدس شریف یک وظیفه دینی است

امام جمعه اهل سنت نقده گفت: حمایت از قدس شریف یک وظیفه دینی و الهی است.

ماموستا ابراهیم سرخابی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: قدس متعلق به همه مسلمانان بوده و روز اسلام است.

وی افزود: مردم مسلمان تا آزادی قدس از پای نخواهند نشست و مبارزه خواهند کرد که مبارزه ملت ایران اعلام آمادگی برای حمایت از مردم فلسطین در راهپیمایی امروز است.

روز قدس روز نمایش وحدت، اقتدار و عزت مسلمانان است

امام جمعه اهل سنت شاهین دژ گفت: روز قدس نمایش وحدت، اقتدار و عزت مسلمانان در افکار عمومی جهان است.

ماموستا حاصل بالقچی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: اسلام همه مسلمانان را دعوت به وحدت و وادار می کند تا باهم اختلاف نداشته باشند چرا که باعث تضعیف جایگاه مسلمانان می شود.

وی افزود: روز قدس روز مقابله مستضعفان با مستکبران و گام بزرگی برای وحدت اسلامی است.

امام جمعه اهل سنت شاهین دژ تاکید کرد: ملت های مسلمان باید قیام و در مقابل استکبار و زورگویان رژیم صهیونیستی و جنایاتی که مقابل مردم مظلوم فلسطین انجام می گیرد ایستادگی کنند.

با وحدت می توان در مقابل تمام زورگویان جهان ایستادگی کرد

امام جمعه موقت بوکان گفت: مردم با وحدت و همدلی می توانند در مقابل تمام زورگویان جهان ایستادگی کنند.

ماموستا ملا عباسی احمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: مسلمانان امروز با حضور پرشور خود به جهانیان ثابت کردند که مردم مظلوم و بی گناه فلسطین تنها نیستند و همواره یار و همراه آنها خواهند بود.

وی با بیان اینکه روز قدس نماد وحدت مسلمانان در مقابل ظلم رژیم غاصب صهیونیستی است، تصریح کرد: ملت ایران امروز هم‌صدا با وحدت و همدلی به خیابان‌ها آمدند و بار دیگر اعلام کردند که مردم ایران همیشه یار و یاور مظلومان و مسلمانان بوده و هیچ وقت مردم مظلوم فلسطین را تنها نخواهند گذاشت.

احیای حق مظلومان تنها با اتحاد مسلمانان میسر می شود

امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: احیای حق فلسطینیان و سایر مظلومان تنها با اتحاد مسلمانان میسر می شود.

ماموستا عبدالقادر بیضاوی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: امروز به عنوان میراث ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی روزی است که بنای اتحاد و همبستگی ملل مسلمان برای پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین و قبله اول مسلمین نهاده شده است.

وی افزود: موضوع فلسطین، مسئله مشترک میان مسلمانان است و امروز در جهان اسلام موج خروشان مسلمانان نسبت به اشغال سرزمین قدس مشاهده می‌شود.

مسجد الاقصی جزو مقدسات مسلمانان است

امام جمعه موقت اهل سنت تکاب گفت: مسجد الاقصی از مقدسات مسلمانان است و هرگز به آن بی توجهی نمی کنیم.

ماموستا سیدعبدالله موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: استکبار جهانی نمی‌تواند مسلمانان را از مسئله‌ اصلی جهان اسلام که همان فلسطین است غافل کند.

وی روز قدس را روز همصدایی امت واحده اسلام بر علیه امریکا و صهیونیسم جهانی دانست و افزود: راهپیمایی روز قدس تا نابودی اسرائیل ادامه دارد.

امام جمعه موقت اهل سنت تکاب با بیان اینکه صهیونیست بداند فلسطین تنها نیست، تصریح کرد:  حضور امروز مردم پیام زیادی برای دنیای غرب دارد و سردمداران این کشورها بدانند قدس و فلسطین از اولویت های مسلمانان به شمار می روند.
https://taghribnews.com/vdcbs5b55rhbz0p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی