>> تلفات سنگین ارتش یمن به مزدوران سعودی | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۲۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 212252

تلفات سنگین ارتش یمن به مزدوران سعودی

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در ادامه پیشرویها، تلفات سنگینی به مزدوران سعودی وراد کردند، منابع نظامی از کشته شدن یک افسر نظامی عربستان به دست ارتش یمن خبر دادند.
تلفات سنگین ارتش یمن به مزدوران سعودی
به گزارش  خبرگزاری تقریب(تنا)، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با پیشروی در دو جبهه الشریجه و الراهده در استان تعز با محاصره عناصر مهاجم، تلفات سنگینی به آنها وارد کردند.

این نیروها دو تانک وابسته به مزدوران سعودی را با سرنشینانش منهدم کردند و در عملیات کمین در منطقه المنصوره در استان لحج  نیز 9 نفر از نیروهای منصور هادی را کشتند.

یک منبع نظامی یمنی از کشته شدن یک افسر یگان چترباز ارتش عربستان سعودی به نام احمد بن یحیی سلامی در این عملیات خبرداد.

توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین مرکز نظامی السودانی در شهر جیزان را هدف قرار دادند.

از سوی دیگر حملات جنگنده های سعودی به مناطق مسکونی مختلف یمن ادامه دارد؛ در پی این حملات شمار بیشتری از شهروندان یمنی شهید و زخمی شدند.
"محمد بوعبدالله" گزارشگر شبکه العالم در گزارشی در این زمینه گفت: در پی حملات جنگنده های متجاوز سعودی  به منطقه ضباب در استان تعز، چهار یمنی شهید و پنج نفر زخمی شدند.

 منابع یمنی اعلام کردند: این حملات روستای سراری را هدف قرار داد و به دلیل تیراندازی مزدوران سعودی به سوی نیروهای امدادی، عملیات نجات زخمی ها با کندی روبرو شد.

منابع یمنی همچنین اعلام کردند که جنگنده های سعودی دو بار منطقه "وادی الغیل" را در منطقه الوازعیه در شهر تعز بمبماران کردند؛ شهر سرواح در استان مارب نیز هدف حملات جنگنده های سعودی قرار گرفت.
 
از یمن خبر می رسد که "عبد ربه منصور هادی" وارد عدن شده است؛ وی از نیروهای متجاوز خواست تا شهر عدن را از نیروهای مسلح خالی کنند تا در این شهر بماند؛ هادی همچنین خواهان استقرار نیروهای سودانی در عدن شد.

شماری از نظامیان بحرینی نیز با ده ها خودروی نظامی از طریق البریقه وارد عدن شدند.
 
https://taghribnews.com/vdcbs5b55rhb85p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی