تاریخ انتشار۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۴
کد مطلب : 277107

هیأت جهانی فتوا، نسبت به تبعات تجاوز به مسجدالاقصی هشدار داد

دبیرکل هیأت جهانی فتوا نسبت به تبعات حمله رژیم صهیونیستی به نمازگزاران مسجدالاقصی هشدار داد.
هیأت جهانی فتوا، نسبت به تبعات تجاوز به مسجدالاقصی هشدار داد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) دبیرکل هیأت‌ جهانی فتوا نسبت به افزایش تبعات استمرار سرکوب و تعدّی به مردم فلسطین از سوی رژیم اشغالگر قدس و ممنوعیت برگزاری نماز جمعه هشدار داد.

"ابراهیم نجم" دبیرکل هیأت‌ جهانی فتوا با صدور بیانیه‌ای، ضمن هشدار نسبت به تبعات این هجوم‌ها خاطر نشان کرد که این اقدامات، منطقه را به جنگ‌ها و درگیری‌های مذهبی و دینی سوق می‌دهد.

وی با بیان آنکه سرکوب مردم فلسطین راهکار حل دو دولت و دستیابی به یک توافق صلح را تحت تأثیر قرار می‌دهد، بر ضرورت توقف تمامی اقدامات تحریک‌آمیز و رفتارهای اهانت آمیز با رهبران و مقدسات دینی تأکید کرد.

دبیرکل هیأت‌ جهانی فتوا با محکومیت شدید اقدامات رژیم صهیونیستی، احترام اسرائیل به مقدسات و اماکن دینی در فلسطین و احترام به احساسات دینی مسلمانان جهان را خواستار شد.

ابراهیم نجم، جامعه جهانی متشکل از سازمان‌ها و نهادهای حقوق بشر خصوصا سازمان ملل متحد و شورای حقوق بشر این سازمان را به دخالت سریع در مسأله فلسطین فراخواند.

وی این سازمان‌ها را به انجام وظیفه خود در قبال مساله فلسطین و حمایت از مسجد الاقصی در برابر تخریب و تجاوزگری رژیم صهیونیستی و نیز پذیرفتن تعهدات و قوانین بین‌المللی دعوت کرد.
 
 
https://taghribnews.com/vdcbgzb5zrhbz8p.uiur.html
مرجع : رسا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی