تاریخ انتشار۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۷
کد مطلب : 185109
رییس شورای اجرایی حزب الله:

تکفیری‌ها از سوی دولت‌های بزرگ دنیا حمایت می‌شوند

رییس شورای اجرایی حزب الله تاكید كرد: تکفیری‌ها که از سوی دولت‌های بزرگ دنیا حمایت می‌شوند تلاش دارند جریان تکفیری را نماینده دین اسلام معرفی و نخبگان مسلمان را از گزینه های دیگر ناامید کنند.
تکفیری‌ها از سوی دولت‌های بزرگ دنیا حمایت می‌شوند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین امروز دوشنبه در سخنانی با تأکید براینکه مقاومت اسلامی اجازه نمی‌دهد تکفیری‌ها قرائت خود از دین اسلام را ترویج دهند، گفت: احساس ضعف در برابر تکفیری‌ها بزرگترین چالش جهان اسلام است.
 وی افزود: مقاومت اسلامی در مسیر فرهنگ و علم گام برداشته است و تلاش دارد جامعه ای قادر به مقابله با چالش‌های مختلف را شکل دهد.
 
وی خاطرنشان کرد: بیشترین خطری که جهان اسلام را در برابر تکفیری‌ها تهدید می‌کند، فراگیر شدن حس شکست و ناامیدی بین مردم است. تکفیری‌ها که از سوی دولت‌های بزرگ دنیا حمایت می‌شوند تلاش دارند که جریان تکفیری را نماینده دین اسلام معرفی و نخبگان مسلمان را از گزینه های دیگر ناامید کنند.
 
رییس شورای اجرایی حزب الله ، تلاش تکفیری‌ها برای معرفی قرائت خود از اسلام را خطرناک برشمرد و گفت: مقاومت اسلامی که توانست رژیم صهیونیستی را شکست بدهد باید امید را در دل نسل جدید زنده کند و نشان دهد که الگوی مناسبی از اسلام در جامعه است.
 
https://taghribnews.com/vdcbgsb89rhbw8p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی