تاریخ انتشار۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 295404
آیت الله اراکی در حاشیه بازدید از منطقه زلزله زده غرب کشور:

هجوم مردم برای همیاری و کمک به آسیب دیدگان صحنه های بی نظیری را رقم زد

دبیرکل مجمع جهانی تقریب با اشاره به به سیل هجوم مردم برای همیاری و کمک به آسیب دیدگان، اظهار داشت: سیل هجوم مردم برای همیاری و کمک به آسیب دیدگان صحنه های متعالی بی نظیری را در تاریخ منطقه رقم زد که در سایر نقاط جهان تاکنون نظیر آن مشاهده نشده است.
هجوم مردم برای همیاری و کمک به آسیب دیدگان صحنه های بی نظیری را رقم زد
به گزارش خبرگزاری تقریب، آیت الله "محسن اراکی" روز جمعه در حاشیه بازدید از شهر زلزله زده ثلاث باباجانی در گفتگو با خبرنگاران، ضمن عرض تسلیت به خانواده آسیب دیدگان، اظهار داشت: حادثه زلزله حادثه دردناکی بود که بسیاری از خانواده ها عزیزان خود را از دست دادند و هزاران نفر مجروح شدند.
 
وی با تأکید بر اینکه مردم، مسئولین و دولت به وظایفشان عمل کردند، گفت: البته همه باید بدانیم که این فاجعه به زودی قابل ترمیم و التیام نیست لذا کمک ها باید تداوم یابد و این مدیریت فعال همچنان باید در صحنه امدادرسانی حاضر باشد و تمام تلاش خود را بر بازسازی مناطق زلزله زده متمرکز کند تا منظثه بهتر از قبل ساخته شود.
 
دبیرکل مجمع جهانی تقریب با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه این منطقه بهتر از قبل ساخته شود، اظهار داشت: انتظاری که از مسئولین و مدیران منطقه داریم این است که با همین توان و تلاش اولیه، کار و تلاش خود را ادامه دهند و با بسیج همه امکانات منطقه را بازسازی کنند.
 
آیت الله اراکی با اشاره به سیل هجوم مردم برای همیاری و کمک به آسیب دیدگان، افزود: سیل هجوم مردم برای همیاری و کمک به آسیب دیدگان صحنه های متعالی بی نظیری را در تاریخ منطقه رقم زد که در سایر نقاط جهان تاکنون نظیر آن مشاهده نشده است.
 
وی تأکید کرد: باید این شرایط همیاری و کمک همچنان ادامه پیدا کند تا اینکه ما شاهد چنان بازسازی باشیم که برای سایر مناطق نمونه و الگو باشد.  
 
https://taghribnews.com/vdcbgsb5arhb9ap.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی