تاریخ انتشار۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۹:۴۶
کد مطلب : 290607

​تأکید علمای کردستانی بر انسجام ملی و هویتی ایرانیان

ائمه جمعه شهرهای مختلف کردستان در خطبه های نماز جمعه این هفته خواستار هوشیاری هرچه بیشتر مردم در برابر توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان شدند.
​تأکید علمای کردستانی بر انسجام ملی و هویتی ایرانیان
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، ماموستا سید احسن حسینی امام جمعه موقت سنندج در خطبه های نماز جمعه این هفته به ارادات ویژه مردم کردستان و شافعی مذهبان به اهل بیت(ع) اشاره کرد و گفت: حراست از ارزش های هویتی امت اسلام و انسجام ملی و هویتی ایرانیان از جمله اموری است که باید همه اقوام و مذاهب در کشور نسبت به آن احساس مسئولیت نمایند.

وی افزود: بدون شک دشمنان می خواهند که با خدشه دار کردن امنیت، انسجام و اتحاد در ایران اسلامی به اهداف شوم خود دست یابند لذا همه ما باید نسبت به این امنیت و آرامش جامعه احساس مسئولیت داشته باشیم.

امام جمعه موقت سنندج در بخشی دیگر از خطبه های این هفته بر ضرورت کمک به نیازمندان و مستضعفان در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: ایرانیان همواره حامی مستضعفان بوده اند و امروز مسلمانان ستمدیده میانمار و یمن نیازمند کمک و یاری ما هستند.

ماموستا یدالله محمدی امام جمعه دهگلان نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: روحیه شهادت طلبی تضمین کننده عزت و اقتدار مسلمانان در تمامی عرصه هاست.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران طی چهار دهه از عمر با برکت خویش در سایه همین روحیه شهادت طلبی جوانان و نوجوانان خویش توانسته است همه موانع را کنار گذاشته و به دشمنان اسلام و ایران درس های بزرگی دیکته کند.

ماموستا محمدی خاطرنشان کرد: حفاظت ارزش ها و آرمان های والای انقلاب اسلامی وظیفه همه ایرانیان بوده و در این مسیر همه باید بسیج شوند.

ماموستا معروف خالدی امام جمعه دیواندره نیز در خطبه های این هفته به توطئه های جبهه استکبار علیه وحدت و انسجام اقوام و مذاهب اسلامی در کشورهای منطقه اشاره کرد و گفت: امیدواریم مردم عراق و دیگر نقاط خاورمیانه با دشمن شناسی و بصیرت برای حفظ انسجام امت اسلامی با همدیگر متحد شوند.

وی افزود: یهود و نصارا هیچگاه از مسلمانان راضی نخواهند شد و آن ها هدفی جز تسلط بر امت اسلامی را دنبال نمی کنند.
 
https://taghribnews.com/vdcbggb5zrhb90p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی