تاریخ انتشار۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب : 200200

سقوط هواپیمای خصوصی خانواده بن لادن در بریتانیا

تنا-لندن
طبق گزارش های تایید شده حداقل دو عضو خانواده بن لادن ازجمله خواهر و نامادری وی در این سانحه کشته شدند.
سقوط هواپیمای خصوصی خانواده بن لادن در بریتانیا
یک فروند هواپیمای کوچک جت ،متعلق به خانواده اسامه بن لادن رهبر پیشین القائده در جریان یک سانحه هوایی در جنوب غربی لندن سقوط کرد.

به گزارش خبرنگارتقریب(تنا) از لندن،به نقل از رسانه های بریتانیا چند تن از اعضای خانواده بن لادن رهبر سابق گروه تروریستی القائده که سرنشین این هواپیما بودند کشته شدند.

این هواپیمای خصوصی که در مالکیت خانواده بن لادن بوده است روز گذشته از ایتالیا به مقصد بریتانیا برای فرود در یک فرودگاه خصوصی در شهر همپشایر انگلیس در پرواز بود اما قبل از فرود برفراز منطقه ای درجنوب غربی لندن در یک مرکز فروش خودروهای دست دوم سقوط کرد .

طبق گزارش های تایید شده حداقل دو تن از اعضای خانواده بن لادن از جمله خواهر و نامادری وی در این سانحه کشته شدند.
سفیر عربستان در لندن با تایید این خبر در یک بیانیه رسمی به خانواده بن لادن بابت این اتفاق تسلیت گفته و اعلام داشته است که سفارت عربستان تمام همکاری های لازم را با دولت انگلیس برای تحقیق در باره این حادثه انجام خواهد داد.
اسامه بن لادن یکی از 50 فرزند پدرش محمد بن لادن از سرمایه داران بزرگ عربستانی بود که گروه تروریستی القائده را بنیان نهاد وبا همکاری گروه تروریستی طالبان در افغانستان،حوادث تروریستی زیادی را طی سالیان گذشته در جهان بوجود آوردند.وی در جریان یک عملیات نظامی توسط نیروهای آمریکایی در افغانستان به هلاکت رسید.

گفته می شود در گذشته نیز پدر و یکی از برادران بن لادن در سرنوشتی مشابه در سانحه سقوط هواپیما کشته شده بودند.
https://taghribnews.com/vdcbggb5grhbg5p.uiur.html
مرجع : رسانه های انگلیس- خبرنگار تنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی