تاریخ انتشار۱۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰:۳۰
کد مطلب : 173003

حمله شدید عضو مجلس اعیان انگلیس به رژیم صهیونیستی

گروه ها و سازمان های هوادار اسرائیل همچون آیپک (Aipac ) در آمریکا، بیکام (Bicom) در انگلیس و دوستان اسرائیل (Friends of Israel)، با حمایت های خود از اسرائیل، وضعیت جاری و شکل گیری گروه های افراطی را موجب شده اند.
حمله شدید عضو مجلس اعیان انگلیس به رژیم صهیونیستی
به گزارش خبرنگار تقریب (تنا)از لندن، دریکی از آخرین جلسات مجلس اعیان انگلیس، بارونس جنی تانگ (Jenny Tonge) عضو این مجلس، در سخنانی صریح، از خطر اسرائیل و هواداران این رژیم در انگلیس سخن گفت و حامیان اسرائیل را گروهی خطرناک نامید. خانم تانگ در سخنانش گفت غربی ها با حمایت از اسرائیل، موجب می شوند گروه های افراطی شکل بگیرند و این گروه ها، تروریسم را به کشورهای غربی باز می گردانند و افزود هواداران حماس که در غرب تروریست نامیده می شوند، در میان بسیاری از مردم خاورمیانه، رزمندگان آزادیخواه اند. این نماینده مجلس لردان همچنین گفت اکنون حملات ترویستی به کانادا و استرالیا راه یافته است یعنی دو کشوری که به همراه آمریکا و انگلیس، حامی اسرائیلند. وی افزود گروه ها و سازمان های هوادار همچون آیپک (Aipac ) در آمریکا، بیکام (Bicom) در انگلیس و دوستان اسرائیل (Friends of Israel)، با حمایت های خود از اسرائیل، وضعیت جاری را موجب شده اند. بارونس تانگ افزود هواداران با داشتن پول و نفوذ سیاسی، دموکراسی را به خطر می اندازند و به ویژه هواداران اسرائیل، گروهی خطرناکند.
خانم جنی تانگ، از هواداران فلسطین در محافل سیاسی انگلیس به شمار می رود که قبلا گفته بود اگر یک فلسطینی بود، در برابر جنایات اسرائیل، احتمالا به حملات انتحاری دست می زد. در سال 2012 نیز وی گفت اسرائیل رو به فناست و با تداوم حملات به فلسطین، دوام نمی آورد. زمانی که مسوولان حزب وی یعنی حزب لیبرال دموکرات از وی خواستند تا سخنانش را علیه اسرائیل پس بگیرد، از حزب استعفا داد. چندی پیش نیز بارونس سعیده وارسی (SayeedaWarsi)، به علت کوتاهی دولت انگلیس در انتقاد از جنایات اسرائیل در غزه، از عضویت در هیات دولت انگلیس استعفا کرد. خانم وارسی هم گفته بود موضع دولت انگلیس در برابر ستم های رژیم صهیونیستی، غیر قابل دفاع است. 
https://taghribnews.com/vdcbgfb8frhbzgp.uiur.html
مرجع : خبرنگار تنا- لندن
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی