تاریخ انتشار۲۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : 283902
معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور:

کشورهای اسلامی با توطئه نسل کشی مسلمانان میانمار قاطعانه مبارزه کنند

تنا - استان گلستان
معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، گفت: واقعیت آن است که اگر امروز به طور قاطع با توطئه نسل کشی در میانمار و سایر نقاط جهان مقابله نشود، روند کشتار مسلمانان سایر کشورها نیز انجام خواهد شد.
کشورهای اسلامی با توطئه نسل کشی مسلمانان میانمار قاطعانه مبارزه کنند
«حجت الاسلام نور علی دیلم» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب در گلستان با محکوم نمودن جنایات علیه مسلمانان روهینگیا، اظهار کرد: جهان اسلام خصوصا ملت های مسلمان و از جمله ملت ایران باید از راه های مختلف به ویژه تظاهرات و راهپیمائی های گسترده  و اعلام انزجار عمومی در رسانه ها به ویژه فضای مجازی این حرکت را محکوم کرده و دولت وارتش میانمار را که از سوی دولت آمریکا ورژیم صهیونیستی به طور همه جانبه حمایت می شود، تحت فشار قرار دهند.

به گفته وی؛ بر مسلمین ضروری است با جمع آوری و ارسال کمک های انسانی، حمایت خود را از مردم مظلوم میانمار اعلام نمایند.

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان گلستان، ایستادگی در برابر ظلم و ستم را وظیفه هر مسلمانی دانست و گفت: نبی مکرم اسلام (ص) و بزرگان دین مبین اسلام همواره بر مقاومت و ایستادگی مسلمین در برابر ظلم تاکید داشتند و امروز هر فرد مسلمانی وظیفه دارد در برابر
ظلم و ستم زمانه خویش مقاومت و ایستادگی کند.

وی، افزود: فریاد آزادی و ظلم ستیزی مسلمانان در هر نقطه ای از این دنیا چه در عراق، یمن، سوریه، آفریقا، میانمار و یا فلسطین هم که باشد طنین انداز خواهد بود.

به گفته وی؛ اگر این مجاهدت ها و حضور درعرصه بین المللی رزمندگان اسلام در دفاع از کیان مملکت اسلامی نبود به فرموده مقام معظم رهبری الان می بایست در داخل مرزهای کشور دفاع می کردیم.

حجت الاسلام دیلم با اشاره به زندگی مسالمت آمیز شیعه و سنی در ایران، اظهار کرد: در ایران اسلامی پیروان مذاهب شیعه و سنی در کنار هم با وحدت، همدلی و همبستگی کامل زندگی می کنند.

وی، ادامه داد: این حضور و اعلام همبستگی درسی بزرگ برای شیعه و سنی است که امروز با قدردانی از نعمت الهی امنیت در کمال آرامش و امنیت در ایران اسلامی زندگی می کنند.

به گفته وی؛ مشخص است که دست استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب در پشت جنایات علیه مسلمانان میانمار قرار دارد.

معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با اذعان بر تلاش فراوان دشمن در مخدوش کردن چهره پاک اسلام، تصریح کرد: نظام سلطه قصد دارد با ایجاد گروه های تکفیری و داعش چهره واقعی اسلام را خشن نشان بدهد.

وی، افزود: علما و روحانیون اهل سنت گلستان نیز نسل کشی مسلمانان میانمار را محکوم کرده و خواستار رسیدگی و خاتمه آن جنایات ضد انسانی شدند.
https://taghribnews.com/vdcbgfb55rhbw9p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی