تاریخ انتشار۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : 279006
آیت الله اراکی در جمع اعضای شورای اداری خمین:

امروز مشکل جامعه بشر این است که در دام طاغوت افتاده است

دبیرکل مجمع جهانی تقریب تأکید کرد: مهمترین مشکل جامعه بشر امروزی خروج از فرمان الهی و پیوستن به فرمان طاغوت است.
امروز مشکل جامعه بشر این است که در دام طاغوت افتاده است
به گزارش خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب، آیت الله "محسن اراکی" دبیرکل مجمع جهانی تقریب صبح روز جمعه در جمع اعضای شورای اداری، فرهنگیان و جمعی از خانواده های شهدای شهرستان خمین با بیان اینکه مهمترین مشکل جامعه بشر خروج از فرمان الهی و پیوستن به فرمان طاغوت است، اظهار داشت: امروز مشکل جامعه بشر این است که در دام طاغوت افتاده است.
 
وی افزود: بزرگترین خطری که جامعه بشر را تهدید می کند سلطه ای است که ابرقدرت ها به ویژه آمریکای جنایتکار بر همه مقدرات بشر پیدا کرده است.
 
دبیرکل مجمع جهانی تقریب تأکید کرد: امروز فرهنگ، اقتصاد و سیاست بشری در سلطه آمریکاست و هر جنگی در دنیا اتفاق می افتد برای تحکیم سلطه آمریکا بر جهان است.
 
آیت الله اراکی با بیان اینکه ابرقدرت ها و در رأس آنها آمریکا تلاش می کنند همه جهان را در سلطه خود قرار دهند و این خطرناک ترین مسئله در جهان است، اظهار داشت: اولین کسی که متوجه این خطر بزرگ شد امام راحل بود و با شهامت و شجاعت در برابر این خطر بزرگ قیام و یک تحول بزرگی را در سراسر جهان ایجاد کرد.
 
نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اندیشه های امام خمینی(ره) افزود: علیرغم بسیجی که نظام سلطه علیه امام و اندیشه های امام راحل راه انداختند اما می بینیم که گوش های شنوای زیادی برای شنیدن اندیشه امام وجود دارند و ما هر جا توانسته ایم حضور پیدا کنیم و حرف خود را بزنیم جامعه عمومی جهانی همراه شدند.
 
آیت الله اراکی در ادامه پیشنهاد راه اندازی موزه تاریخ انقلاب در شهر خمین را مطرح کرد و گفت: خمین به نوعی پایتخت تاریخ انقلاب است لذا بهتر است موزه تاریخ انقلاب در شهر خمین راه اندازی شود.
https://taghribnews.com/vdcbg9b50rhbzgp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی