تاریخ انتشار۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۷
کد مطلب : 296700
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه:

​با مفصل برگزار کردن جشن های هفته وحدت توطئه های دشمنان را خنثی کنیم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: لازم است در شرایطی که سلفی ها و تکفیری ها جشن بعثت پیامبر (ص) را حرام اعلام کرده اند، با هرچه مفصل برگزار کردن این جشن ضمن تقویت وحدت شیعه و سنی توطئه های دشمنان اسلام را خنثی کنیم.
​با مفصل برگزار کردن جشن های هفته وحدت توطئه های دشمنان را خنثی کنیم
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: مسلمانان باید یکدیگر را در شرایط سخت حمایت و همراهی کنند چراکه اهمیت وحدت به حدی است که با اتحاد شیعه و سنی و هوشیاری علما و رشادت سرداران اسلام داعش نابود شد.

وی افزود: لازم است با تلاش همواره و مستمر، تلاش استکبار را برای توسعه تفکر داعش بی نتیجه کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه آگاهی و بصیرت ملت فهیم ایران دشمنان را در نقشه شوم خود ناکام می‌گذارد، خاطرنشان کرد: تقویت وحدت میان شیعه و سنی بزرگترین رمز خنثی کردن توطئه های تفرقه افکن دشمنان است.

امام جمعه ارومیه اضافه کرد: اهمیت شادی و سرور در هفته وحدت از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید باشکوه تر از هر سال برگزار شود.

قریشی تصریح کرد: پیامبر اسلام محور بزرگ وحدت بین شیعه و سنی و هفته وحدت فرصت مناسبی است تا اقوام بیش از پیش اتحاد و همبستگی خود را به جهانیان نشان دهند.

وی در ادامه سخنان خود همچنین از عوامل برگزاری کنگره ملی 12 هزار شهید سرافراز آذربایجان غربی تجلیل کرد و گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و پیروی از راه سعادتمندانه ایشان رمز بقای اسلام و ایران اسلامی است.
https://taghribnews.com/vdcbg0b5grhb9zp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی