تاریخ انتشار۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب : 183039

پیام آیت الله اراکی به پاپ قبطی های ارتودوکس مصر در محکومیت سر بریدن 21 مسیحی مصری

مجمع جهانی تقریب بین مذاهب اسلامی، جنایت غیر انسانی سر بریدن 21 مسیحی مصری را به شدت محکوم می کند و این حادثه تأسف بار را به خانواده های شهدای بیگناه مصری تسلیت می گوید.
پیام آیت الله اراکی به پاپ قبطی های ارتودوکس مصر در محکومیت سر بریدن 21 مسیحی مصری
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،به دنبال سربریدن ۲۱ نفر از مسیحی های مصری توسط گروه تروریستی داعش، آیت الله "محسن اراکی" دبیر کل مجمع جهانی تقریب نامه ای به پاپ تواضروس دوم پاپ قبطی های ارتودوکس مصر نوشت. متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب پاپ تواضروس دوم
پاپ قبطی های ارتودوکس مصر

با سلام و احترام

با نهایت حزن و اندوه خبر سربریدن ۲۱ نفر از برداران بی گناه قطبی مصر را به دست گروه تروریستی و جانی داعش که شبانه روز جنایتهای خود را در حق زنان و مردان و کودکان و پیر و جوان ادامه می دهد شنیدیم.

این گروه تروریستی هر روزه آتش اختلافات و درگیریها را در کشورهای عربی و اسلامی و در خدمت به سران غربی و صهیونیستهای متجاوز و همیپمانان آنان در منطقه شعله ور می کند.

مجمع جهانی تقریب بین مذاهب اسلامی، این جنایت غیر انسانی را به شدت محکوم می کند و این حادثه تأسف بار را به شما و خانواده های شهدای بیگناه مصری تسلیت می گوید و حمایت خود را از شما و مردم مصر در مقابله با این گروه تروریستی جنایتکار اعلام می دارد.

مجمع تقریب بین مذاهب از جامعه انسانی و تمامی آزادگان و بزرگان مصر و رهبران آن و کسانی که سرنوشت این کشور برای آنان مهم است می خواهد که برای مقابله با این گروه بی رحم تروریستی و نابودی و ریشه کن کردن آن با یکدیگر متحد شوند.

محسن اراکی دبیر کل مجمع تقریب بین مذاهب اسلامی
ایران- تهران
۱۸/۲/۲۰۱۵
https://taghribnews.com/vdcbffb89rhbwgp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی