>> حزب الله آمادگی کامل برای نبرد با رژیم صهیونیستی را دارد | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۲۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : 293334
​عضو شورای مرکزی حزب الله:

حزب الله آمادگی کامل برای نبرد با رژیم صهیونیستی را دارد

عضو شورای مرکزی حزب الله با تشریح ابعاد تهدیدات اخیر دشمنان علیه حزب الله خاطر نشان کرد که امروز محور مقاومت در بالاترین سطح بازدارندگی قرار دارد.
حزب الله آمادگی کامل برای نبرد با رژیم صهیونیستی را دارد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان طی سخنانی در حسینیه منطقه الخیام لبنان تاکید کرد که اسرائیل به خوبی پیامدهای حمله به لبنان را می‌داند.
 
وی با بیان آنکه رژیم صهیونیستی توان پذیرش این پیامدها را ندارد، افزود: هیچ طوفانی با هر میزان بزرگی و هیبتی قادر نیست قدرت حزب الله را در هم شکسته و مقاومت اسلامی در لبنان را از مواضعش عقب براند.
 
شیخ قاووق خاطر نشان کرد: حزب الله امروز در بالاترین سطح از آمادگی قرار داشته و هیچ مانعی برای تحقق پیروزی دیگری در کنار سایر پیروزی‌ها در برابر خود نمی‌بیند.
 
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با تبریک به محور مقاومت به دلیل پیروزی‌های اخیر در جنگ علیه تکفیری‌ها اظهار داشت: پرچمی که تا دیروز در منطقه الدبشه به اهتزاز در می‌آمد امروز در دیرالزور، المیادین و مرزهای مشترک عراق و سوریه به اهتزاز در می‌آید.
 
وی در پایان تصریح کرد: هر پیروزی که از سوی محور مقاومت به دست می‌آید بر توان و قدرت بازدارندگی مقاومت اسلامی افزوده و دشمن صهیونیستی را نسبت به هرگونه تجاوز باز می دارد.
https://taghribnews.com/vdcbffb5arhb9fp.uiur.html
مرجع : رسا نیوز
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی