تاریخ انتشار۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب : 174831
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

همه علمای جهان اسلام در نفی افراط‌گری اتفاق نظر دارند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: همه علمای جهان اسلام که در کنگره جریان‌های تکفیری شرکت کردند در نفی افراط‌گری اتفاق نظر دارند.
همه علمای جهان اسلام در نفی افراط‌گری اتفاق نظر دارند
به گزارش خبرنگار تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین "عباس اسکندری" در حاشیه کنگره جهانی جریان‌های تکفیری و افراطی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: قدرت‌های بزرگ نسبت به پیشرفت اسلام در کشورهای مختلف به ویژه کشورهای اروپایی حساس شدند، بنابراین برای وارونه جلوه دادن دین اسلام تلاش دارند مردم جهان را نسبت به این دین بدبین کنند.

وی تاکید کرد: قدرت‌های استکباری برای جلوگیری از پیشرفت اسلام، جریان ۱۱ سپتامبر را ایجاد کردند و بعد گروه‌های تکفیری و افراطی را به وجود آوردند تا به نام اسلام علیه این دین جامع فعالیت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم ادامه داد: آنها برای اینکه به دنیا بگویند دین اسلام دین خشونت است اسلام هراسی را به راه می‌اندازند تا پشت آن اسلام گریزی در جهان تداعی شود.

حجت‌‌الاسلام اسکندری برگزاری کنگره جهانی جریان‌های تکفیری و افراطی را اقدامی ارزشمند در راستای تلاش‌های وحدت‌گرایانه جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: اینکه علمای طراز اول بیش از ۸۰ کشور جهان در این کنگره حضور می‌یابند و نقطه نظرات خود را بیان می‌کنند نشان دهنده موفقیت این رویداد بزرگ است.

وی تصریح کرد: همه علمای جهان اسلام که در این کنگره شرکت کردند حرکت‌های تکفیری و افراطی را محکوم کردند و این دستاورد بزرگی است که نصیب جمهوری اسلامی ایران شد.

حجت‌الاسلام اسکندری در پایان از حضرات آیات عظام تقلید مکارم شیرازی و سبحانی به دلیل نقش ارزنده‌ای که در برگزاری این کنگره دارند قدردانی کرد و افزود: اینکه این کنگره جهانی در مرکز تشیع و توسط مراجع طراز اول برگزار شود از موفقیت‌هایی است که باید آن را ارج بگذاریم.
https://taghribnews.com/vdcbfab88rhbzwp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی