تاریخ انتشار۲۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۳
کد مطلب : 194631
خطیب جمعه کربلا:

بسیاری از مناطق عراق به برکت فتوای آیت الله سیستانی و فداکاری مجاهدان آزاد شد

امام جمعه کربلا با اشاره به سالروز صدور فتوای جهاد کفایی از سوی حضرت آیت الله سیستانی، تأکید کرد: امنیت و ثباتی اکثر استان‎های عراق مرهون فداکاری مجاهدانی است که به این فتوا لبیک گفتند.
بسیاری از مناطق عراق به برکت فتوای آیت الله سیستانی و فداکاری مجاهدان آزاد شد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر مقدس کربلا که در حرم مطهر امام حسین(ع) برگزار شد، با اشاره به کشف چندین خودروی بمبگذاری شده در بغداد گفت: تروریست ها با عنوان باطل "غزوه رمضان" درصدد انفجار چندین خودرو در ماره رمضان در بغداد بودند که خوشبختانه با هوشیاری دستگاه اطلاعات و تلاش شبانه روزی نیروهای آن خنثی شد.
 
 وی این مساله را نشان دهنده اهمیت فعالیت اطلاعاتی دانست و افزود: تعدادی از مسؤولان امنیتی به نیاز دستگاه اطلاعات به دستگاه های پیشرفته تأکید داشته و آن را عامل کشف تحرکات تروریست ها دانستند. قیمت این دستگاه ها نیز سنگین نیست و می توان با کاهش برخی هزینه های بی فایده از این دستگاه ها خریداری کرد.
 
حجت الاسلام کربلایی از نیروهای امنیتی، بسیج مردمی و عشایر به دلیل آزادسازی بیجی و پیشروی در رمادی تقدیر و تشکر کرد و ادامه داد: از نیروهای امنیتی می خواهم در ماه مبارک رمضان در اوج هوشیاری قرار گرفته و اجازه تحقق توطئه های داعش در بغداد و سایر مناطق و ریخته شدن خون روزه داران در این ماه را ندهند.
 
 نماینده آیت الله سیستانی به فرارسیدن سالروز صدور فتوای جهاد کفایی و لبیک گویی مردم به این فتوا اشاره کرد و اظهار داشت: بسیاری از این مناطق به برکت این فتوا و فداکاری مجاهدان آزاد شدند و پیروزی های بزرگی بدست آمد. امنیت و ثباتی که بر بسیاری از استان ها حاکم است به فضل تلاش و فداکاری این قهرمانان صورت گرفته و امیدواریم این پیروزی ها ادامه یابد.
 
 امام جمعه کربلا افزود: دولت و پارلمان باید عملکرد سیاسی، نظامی، امنیتی، اقتصادی، اجتماعی و قضایی ارگان های دولت در سال های اخیر را مورد بررسی قرار داده و به نظر کارشناسان جهت عدم تکرار اشتباهات گذشته گوش فرادهند.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcbfab88rhb90p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی