>> محاکمه شیخ علی سلمان به دلیل افشای رسوایی‎های آل‎خلیفه زنجیره انسانی بحرینی‌ها در اطراف مسجد ویران شده | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب : 184236

محاکمه شیخ علی سلمان به دلیل افشای رسوایی‎های آل‎خلیفه/ زنجیره انسانی بحرینی‌ها در اطراف مسجد ویران شده

مسؤول آزادی‎ و حقوق بشر جمعیت الوفاق اسلامی بحرین تصریح کرد که حکومت منامه می‎پندارد که شیخ علی سلمان درپی شکست انحصار حکومت پادشاهی بحرین است.
محاکمه شیخ علی سلمان به دلیل افشای رسوایی‎های آل‎خلیفه/ زنجیره انسانی بحرینی‌ها در اطراف مسجد ویران شده
به گزارش خبرگزاری تقريب(تنا)، سید هادی موسوی، مسؤول آزادی‎ و حقوق بشر جمعیت الوفاق اسلامی بحرین، در مصاحبه با خبرنگاران استمرار بازداشت شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق را محکوم کرد و گفت: حکومت منامه با استمرار بازداشت شیخ علی سلمان درپی انتقام از این عالم انقلابی است.

وی افشای رسوایی‎های حکومت منامه را یکی از عوامل محاکمه شیخ علی سلمان خواند و افزود: دولتمردان منامه می‎پندارند که شیخ علی سلمان درپی شکست انحصار حکومت پادشاهی بحرین است.

مسؤول آزادی و حقوق بشر جمعیت الوفاق اسلامی بحرین تصریح کرد: شیخ علی سلمان با انجام فعالیت‎های مسالمت آمیز درپی به قدرت رساندن مردم و رسیدن آنان به حقوق از دست رفته‎شان است.

وی خواستار آزادی فوری دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین شد و گفت: همان طور که سازمان‎ ملل متحد و حقوق بشر در بیانیه‎های خود اشاره کرده‎اند، محاکمه شیخ علی سلمان سیاسی است نه جنایی.

خبر ديگر از بحرين اين كه شماری از نمازگزاران بحرینی روز گذشته پس از اقامه نماز ظهر و عصر در یکی از مساجد تخریب شده، با تشکیل زنجیره انسانی، خواهان آزادی شیخ علی سلمان، دبیر کل جمعیت وفاق و همه زندانیان سیاسی شدند؛ شرکت کنندگان در این فعالیت همچنین محاکمه ظالمانه تعدادی از جوانان بحرینی و صدور حکم اعدام برای آنان را محکوم کردند.

نمازگزاران در مساجد عین رستان درمنطقه عالی و العلویات در الزنج تجمع و نماز خود را به جماعت برگزار کرده و با تاکید بر ادامه دفاع از مساجد تا پیروزی مقدسات و با تاکید بر ضرورت بازسازی مساجد تخریب شده در اماکن اصلی خود بدون تغییر محل آن، با طرح رژیم برای تغییر جایگاه برخی مساجد مخالفت کردند.
https://taghribnews.com/vdcbfab80rhbw5p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی