تاریخ انتشار۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : 189934

درخواست یمنی های مقیم لندن از جامعه بین الملل

تنا-لندن
صدها یمنی مقیم لندن با تظاهرات و اجتماع مقابل سفارت عربستان سعودی فریاد زدند ملک سلمان نتیجه جنایات خود را خواهد دید و ملت یمن انتقام خون فرزندان بی گناه خود را خواهد گرفت.
درخواست یمنی های مقیم لندن از جامعه بین الملل

به گزارش خبرنگار تقریب (تنا) از لندن ، گروهی از شهروندان یمنی مقیم لندن با تجمع در مقابل سفارت عربستان سعودی در انگلستان اقدامات، جنایتکارانه رژیم آل سعود در حمله نظامی به یمن را به شدت محکوم کردند.

معترضان به بمباران های اخیر عربستان علیه مردم بی گناه وبی دفاع یمن، ابتدا در یکی از خیابان های مرکزی لندن
تظاهرات و سپس در انتهای مسیر مقابل ساختمان سفارت عربستان اجتماع کردند و ضد آل سعود شعار دادند.

تجمع کنندگان در این مراسم که از قشهای مختلف مردم یمن بودند یک صدا فریاد میزدند "مرگ بر آل سعود "مرگ بر ملک سلمان" و "سعودی ، سعودی شرمت باد".
آنان خطاب به ملک سلمان اظهار داشتند که: نتیجه جنایات خود را خواهی دید و ملت یمن انتقام خون فرزندان بی گناه خود را خواهد گرفت.

در این اجتماع تنی چند از رهبران جمعیت یمنی های مقیم انگلیس درسخنانی ابعاد جنایات سعودی ها را در یک ماه گذشته تشریح کردند.
بگفته آنان همه حملات وحشیانه آل سعود طبق گزارش های سازمان های بین المللی علیه اهداف غیرنظامی ازجمله مناطق مسکونی ، بیمارستان ها، مدارس ، بازارها ، اماکن عمومی و تاسیسات صنعتی و نظایر آن بوده است .

تظاهرکنندگان با محکوم کردن این اعمال از جامعه بین المللی خواستند که سکوت خود را بشکنند و هر چه سریع تر برای پایان دادن به کشتار مردم بی گناه یمن که بخش قابل توجهی از آنان زنان و کودکان بی دفاع هستند اقدام کنند.

تظاهر کنندگان همچنین از دولت های غربی بویژه آمریکا وانگلیس خواستند که به حمایت های خود از رژیم آل سعود پایان دهند تا مردم یمن خود بتوانند در یک روند مسالمت آمیز و مبتنی بر مذاکرات و گفتگوهای سیاسی نسبت به آینده سیاسی کشورشان تصمیم بگیرند.

 
https://taghribnews.com/vdcbf9b8arhbw9p.uiur.html
مرجع : خبرنگار تنا-لندن
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی