تاریخ انتشار۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۸:۴۷
کد مطلب : 299130
با حضور رئیس شورای عالی مجمع تقریب؛

رونمایی از 4 اثر ارزشمند اساتید شیعه و اهل سنت در مراسم هفته پژوهش

مراسم روز پژوهش با حضور آیت‌الله تسخیری، رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و جمعی از اندیشمندان علوم اسلامی و شخصیت های علمی و تقریبی، همراه با رونمایی از 4 اثر پژوهشی، در دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار می‌شود.
رونمایی از 4 اثر ارزشمند اساتید شیعه و اهل سنت در مراسم هفته پژوهش
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، مراسم "هفته پژوهش" با حضور آیت‌الله تسخیری، رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام؛ دکتر عبدالحسین خسروپناه، رئیس مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه؛ دکتر محمدحسین مختاری، رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی، مولوی نذیر احمد سلامی، عضو مجلس خبرگان رهبری و جمعی از علمای شیعه و اهل سنت، اساتید و فرهیختگان حوزه و دانشگاه، یکشنبه 26 آذر 96 در دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار می شود.
 
 در این مراسم ضمن تجلیل از پژوهشگران برگزیده دانشگاه مذاهب اسلامی، از چهار اثر پژوهشی دانشگاه از جمله کتاب های «الجامع لشرحي التجرید» اثر حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر خسروپناه، «ما استدل به الحنفية من آثار صهر ختم البرية» اثر مولوی محمد اسحاق مدنی، استاد دانشگاه مذاهب اسلامی و عالم اهل سنت رونمایی می شود.
 
همچنین در این مراسم دو اثر ارزشمند حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر محمد حسین مختاری، رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی با عنوان «درآمدی بر مبانی وحدت اسلامی؛ فرصت ها و چالش ها» و «درآمدی بر سبک زندگی از منظر اسلام» رونمایی خواهد شد.
 
سخنرانی صاحبان آثار و کتب رونمایی شده، تجلیل از اعضای هیات علمی، استادان مدعو و دانشجویان نمونه پژوهشگر، رونمایی از محصولات پژوهشی و معرفی کارمندان پژوهشگر برگزیده از دیگر بخش های این مراسم است.
https://taghribnews.com/vdcbf9b5grhb98p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی