تاریخ انتشار۱۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : 172833

اقدامات گروه های تروریستی در خدمت به طرحهای استکباری غرب صورت می گیرد

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت اعلام کرد: مردم فلسطین نیازمند یک ایستادگی مردمی جدی و انقلابی برای نجات از دست رژیم صهیونیستی و دفاع از حق خود و آزادی سرزمینشان و تعیین سرنوشتشان هستند.
اقدامات گروه های تروریستی در خدمت به طرحهای استکباری غرب صورت می گیرد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "محمد رعد" عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت تأکید کرد: مقاومت بر تصمیم خود مبنی بر مقابله با گروههای تکفیری تروریستی در دفاع از دین و میهن ادامه می دهد.

وی افزود: این تکفیریهای تروریستی خطر بزرگی برای ما به شمار می روند و اقدامات آنها در جهت خدمت به طرح های غربی و استکباری است که قصد سیطره بر کشور ما را دارند.

محمد رعد، جمعه شب طی سخنانی در شهر صور اعلام کرد: ائتلاف به اصطلاح ضد داعش به بهانه مقابله با گروههای تکفیری به منطقه ما آمده و حال آنکه غرب از این گروه های تکفیری به عنوان حربه ای برای ایجاد پایگاهای نظامی و تسلط بر نفت و گاز و ثروتهای کشورمان و سرنوشت مردم بهره می برد.

وی در ادامه تأکید کرد: این ائتلاف برای مبارزه با داعش و رفع خطر آن نیامده است بلکه هدفش سیطره بر منطقه ماست و نیروهای مقاومت بیش از سه سال است که این خطر را دریافته، با گروههای تکفیری تروریستی مقابله کرده و برای حفظ امنیت و ثبات کشور قربانیانی تقدیم کرده است.

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت تصریح کرد: اولویت اصلی مقاومت، مسئله فلسطین است و مسئله فلسطین نیاز به اراده مردمی دارد، مردم فلسطین  نیازمند یک ایستادگی مردمی جدی و انقلابی برای نجات از دست رژیم صهیونیستی و دفاع از حق خود و آزادی سرزمینشان و تعیین سرنوشتشان هستند.
https://taghribnews.com/vdcbf5b8frhbzwp.uiur.html
مرجع : شورای عمومی صدا و سیمای سوریه
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی