تاریخ انتشار۲۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب : 166137
حجت الاسلام حامد علم الهدی:

لزوم حمایت همه جانبه کشورهای اسلامی از فلسطین/ گروه های تکفیری جریان انحرافی هستند

معاون ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: امروز باید همه سران کشورهای اسلامی متحد شده و از مردم مظلوم و بی دفاع غزه در مقابل حملات رژیم سفاک صهیونیستی حمایت کنند.
لزوم حمایت همه جانبه کشورهای اسلامی از فلسطین/ گروه های تکفیری جریان انحرافی هستند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تقریب(تنا) از بجنورد، حجت الاسلام و المسلمین حامد علم الهدی، معاون ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، در همایش علمای شیعه و سنی استان های خراسان شمالی، رضوی و گلستان که روز چهارشنبه در دانشگاه پیام نور بجنورد برگزار شد اظهار کرد: ماه رمضان امسال سخت ترین ماه رمضان مسلمانان جهان بود چراکه برادران مسلمانشان در کشور فلسطین زیر بمباران های رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی قرار داشتند و این رنجی درد آور برای جمیع امت اسلامی بود.

وی با اعلام اینکه امروز حزب الله به نام مقاومت در خط اول مبارزه با صهیونیسم قرار دارد که این جریان مقاومت باید توسط دولت های اسلامی حمایت شود تصریح کرد: سختی هایی که دشمنان اسلام در عصر کنونی متحمل شده اند در تاریخ اسلام بی سابقه است.

وی با اشاره به گروه های تکفیری و اعلام اینکه هم اکنون جریان های انحرافی و همچنین گروه های تروریستی به وجود آمده اند که به نام دین سر مردم را بریده و اقدام به تجاوز به نوامیس مردم می کنند خطاب به فرهیختگان و گروه های مختلف مردم گفت: فاجعه عمیقتر از آن است که در تصور انسان بگنجد.

حجت الاسلام علم الهدی درباره پاره ای از اقدامات گروه های تکفیری از جمله جهاد النکاح گفت: در هیچ یک از مذاهب و تاریخ اسلام از جمله زمان بنی امیه و بنی عباس، اقدامی به نام جهاد النکاح وجود نداشت، اما این گروه ها اقدام به این جنایات کرده اند.

معاون ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: این گروه های افراطی قصد دارند افکار جهان را با اقدامات خود به سوی خود جمع کنند و در نهایت سوالات و شبهاتی را برای شیعه ایجاد کند تا پیروان آن کم شود.

وی تاکید کرد: عالمان در این موضوع باید به میدان آمده و پاسخ شبهات ایجاد شده را بدهند تا این اقدامات گروه های تکفیری که برای بر اندازی اسلام است با شکست مواجه شود.

وی همچنین برای تحکیم روابط شیعه و سنی در کشور گفت: مسلمانان از هر مذهبی که باشند می توانند برای تحکیم روابط خود در کشور و همچنین جلوگیری از ایجاد تفرقه، نمازهای جماعت خود را با مشارکت یکدیگر و حضور افراد شیعه و سنی برگزار کنند که به طور حتم قدمی مثبت در راستای ایجاد همدلی و وحدت ملی خواهد بود.
https://taghribnews.com/vdcbf0b8zrhb08p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی