تاریخ انتشار۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : 186739

صدور حکم جائرانه دادگاه صهیونیستی علیه شیخ رائد صلاح/ حماس: حکم دادگاه صهیونیستی علیه شیخ صلاح، اوج نژاد پرستی است

تنا
دادگاه رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی، شیخ رائد صلاح رئیس جنبش اسلامی در اراضی اشغالی 48 را به 11 ماه حبس و 3 ماه حبس تعلیقی به خاطر پرونده "خطبه وادی جوز" محکوم کرد.
صدور حکم جائرانه دادگاه صهیونیستی علیه شیخ رائد صلاح/ حماس: حکم دادگاه صهیونیستی علیه شیخ صلاح، اوج نژاد پرستی است
 این در حالی است که دادگاه مرکزی رژیم صهیونیستی نیز اخیرا شیخ رائد صلاح را به اتهام تشویق به خشونت علیه این رژیم به 8 ماه حبس محکوم کرده بود.   صدور این حکم ظالمانه در چارچوب ادامه تلاش ها و طرح های شوم دشمن صهیونیستی علیه جنبش اسلامی و اعضا و رهبران آن صورت می گیرد.
 
در اين رابطه سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" تاکید کرد که دشمن صهیونیستی می خواهد با صدور این حکم ظالمانه علیه شیخ رائد صلاح رئیس جنبش اسلامی در اراضی اشغالی 48، او را از صحنه حذف کند.
 
حسام بدران در اظهاراتی در سایت رسمی جنبش حماس تصریح کرد که حکم ظالمانه دادگاه صهیونیستی علیه شیخ صلاح و متهم کردن او به تشویق به خشونت علیه این رژیم، اوج نژاد پرستی "اسرائیل" را می رساند، به گونه ای که مقامات سیاسی و نظامی و رسانه های صهیونیستی هر روزه به جوسازی ها و هجمه گسترده خود علیه عرب ها و تمامی افراد غیر یهودی ادامه می دهند.
 
بدران اشاره کرد که این حکم، سند افتخاری برای شیخ صلاح خواهد بود که از هیچ تلاشی برای دفاع از مسجد الاقصی و برملا کردن جنایت های رژیم صهیونیستی در تمامی عرصه ها فروگذاری نکرده است. وی تاکید کرد که چنین احکام ظالمانه ای هرگز عزم و اراده شیخ صلاح را تضعیف نمی کند و موجب تغییر آرا و مواضع وی نمی شود.
https://taghribnews.com/vdcbf0b89rhbwzp.uiur.html
مرجع : مركز اطلاع رسانی فلسطين
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی