تاریخ انتشار۳۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۶:۲۳
کد مطلب : 276036
روحانی بحرینی:

اتهام آل خلیفه به فعالان حقوق بشر ساختگی و سخیف است

یکی از روحانیان فعال در عرصه حقوق بشر، اتهام زنی آل خلیفه به فعالان این عرصه را ساختگی و سخیف توصیف کرد.
اتهام آل خلیفه به فعالان حقوق بشر ساختگی و سخیف است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام شیخ میثم سلمان مسؤول بخش آزادی های دینی دیده بان حقوق بشر بحرین در مطلبی که در پایگاه اجتماعی توییتر منتشر شد، نوشت: اقدام دولت در گرفتن اعتراف اجباری از زندانیان فعال در عرصه حقوق بشر بر اساس شکنجه نشان دهنده ناتوانی و ورشکستگی دولت است.
 
وی افزود: ابتسام الصائغ، محمد خلیل الشاخوری و رضی القطری سه فعال حقوق بشر هستند که به دلیل فعالیت در این زمینه بازداشت شدند. به دولت بحرین می گوییم که اتهامات علیه این سه تن کاملا سخیف و ساختگی است. 
 
این روحانی بحرینی تصریح کرد: دولت بحرین از شکنجه به عنوان سیاستی برنامه ریزی شده استفاده می کند و سخنان زندانیان نظیر ابتسام الصائغ سبب رسوا شدن آل خلیفه شده که البته دولت نیز در حال انتقام گرفتن از وی است.
 
شیخ میثم سلمان ادامه داد: دولت دروغ می گوید و مدعی است که این فعالان حقوقی با قطر و اخوان المسلمین و حزب الله ارتباط دارند. این سخنان حتی از سوی فرد مجنون و ابله نیز پذیرفته نمی شود.
 
وی اظهار داشت که اگر هر کدام از وزیران آل خلیفه برای مدت یکساعت تحت شکنجه ای که رضی القطری متحمل شده است، قرار گیرد مطمئنا به توطئه چینی بحرین با جریان های خارجی اعتراف خواهد کرد.
 
این فعال حقوق بشر اقدامات آل خلیفه را در راستای از بین رفتن فعالیت حقوقی در بحرین عنوان کرد و گفت: دولت بحرین بر اساس عقلانیت باید به سوی توقف تجاوز و سرکوب و پایان تصفیه حساب قضایی و سرکوب امنیتی گام بردارد. مقامات بحرین بدانند که فعالیت در عرصه حقوق بشر متوقف نخواهد شد و فعالان این عرصه با وجود همه سختی ها به دفاع از حقوق بشر در این کشور ادامه می دهند.

 
https://taghribnews.com/vdcbf0b50rhbzgp.uiur.html
مرجع : رسا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی