تاریخ انتشار۲۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب : 168847
اسماعیل هنیه:

هیچگونه مذاکرات مستقیمی با رژیم صهیونیستی نخواهیم داشت

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماست تأکید کرد: جنبش حماس هیچگونه مذاکرات مستقیم با رژیم صهیونیستی را نخواهد پذیرفت.
هیچگونه مذاکرات مستقیمی با رژیم صهیونیستی نخواهیم داشت
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "اسماعیل هنیه" رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، در نشست تجلیل از خبرنگاران در غزه، ضمن درخواست از مسئولان فلسطینی برای تجدید نظر در پرونده مذاکرات با اسرائیل، اظهار داشت: ما به هیچ وجه مذاکرات مستقیم با رژیم صهیونیستی را نخواهیم پذیرفت.

وی با تأکید بر پایبندی به حقوق ملی فلسطینیان، خواستار تحکیم وحدت و اقدام برای تکمیل پرونده های مربوط به منافع ملی فلسطین شد.

هنیه خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های ما تقویت موارد مثبت جنگ در دوران پس از جنگ است و مهمتر از همه، وحدت میان گروه های مقاومت است.

وی همچنین بر ضرورت تسلیم فرماندهان رژیم اشغالگر صهیونیستی به دادگاه های بین المللی تأکید کرد و گفت: این افراد به دلیل اینکه جنایتکار جنگی محسوب می شوند، باید مورد محاکمه قرار گیرند.

هنیه در پایان سخنان خود نقش رسانه های فلسطینی در پوشش خبری میزان تجاوزگری های اسرائیل به غزه را ستود و خاطرنشان کرد: رسانه کمتر از میدان جنگ نیست؛ رسانه مانند شمشیری است که ممکن است در دست تو باشد یا بر روی گردن تو. لذا رسانه ها باید تجاوزات آشکار رژیم صهیونیستی را به طور کامل رسوا کنند چرا که این کار تأثیر بسزایی در روحیه مردم فلسطین و تغییر دیدگاه مردم نسبت به این جنایتکاران خواهد داشت.
https://taghribnews.com/vdcbawb8zrhb0wp.uiur.html
مرجع : الخبر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی